Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21008409
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
8 394 272 MDL
Perioada clarificărilor:
24 mai 2019, 13:48 - 6 iun 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iun 2019, 9:00 - 10 iun 2019, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a străzilor secundare din mun. Chișinău pentru anul 2019
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.150 alin.3 al Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobată prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016.
Argumentare : Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri: -
3) au fost prezentate numai oferte necorespunzătoare, care:
- - nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele stabilite;
În temeiul art.71 p.1 lit.c) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015.
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
c) niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire;
Argumentare : Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri: -
3) au fost prezentate numai oferte necorespunzătoare, care:
- - nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele stabilite;
În temeiul art.71 p.1 lit.c) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015.
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
c) niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire;
Data anulării
21 iun 2019, 13:41
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 13:48
Data ultimilor modificări
21 iun 2019, 13:41
Achizitii.md ID
21008409
MTender ID
CPV
45233140-2 - Lucrări de drumuri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK