Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.05.2019 14:26
până la 28.05.2019 11:00
până la 28.05.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.05.2019 11:00
până la 03.06.2019 11:00
până la 03.06.2019 11:00
3
Licitaţie
de la
04.06.2019 09:00
până la 04.06.2019 15:51
până la 04.06.2019 15:51
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
260 840 MDL
Perioada clarificărilor:
23 mai 2019, 14:26 - 28 mai 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 mai 2019, 11:00 - 3 iun 2019, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de birou pentru a. 2019 (repetat)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2019, 14:26
Data ultimilor modificări
17 iul 2019, 9:43
Achizitii.md ID
21008364
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 40 - Mapă cu elastic din carton plastifiat
Buget: 150.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia Standard COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
Documentatia Standard COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standard COP rechizite de birou a. 2019.pdf
23.05.19 14:26
DUAE bunuri a. 2019.подписан.pdf
DUAE bunuri a. 2019.подписан.pdf
Documentele la ofertă
DUAE bunuri a. 2019.подписан.pdf
23.05.19 14:26
Lista pozitiilor rechizite de birou 2019.xlsx
Specificaţie tehnică
Lista pozitiilor rechizite de birou 2019.xlsx
23.05.19 14:26
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
Istoricul documentului
-
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
ID: bbfcfddc-eb00-4e5c-8ac6-9e706e902c1d
tenderNotice
-
Anunt COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
Anunt COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
ID: bbfcfddc-eb00-4e5c-8ac6-9e706e902c1d
tenderNotice
tenderNotice
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.pdf
24.05.19 15:35
Data:
23 mai 2019, 15:07
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
incarcati va gor duae in word
Răspuns (24 mai 2019, 15:37):
Documentul solicitat a fost incarcat in sistem
Data:
23 mai 2019, 15:12
Subiectul întrebării:
lista documentelor
Întrebare:
rechizite de birou nu se certifica in RM (hotarirea guvernului nr 1469 din 2004 - excludeti va rog din lista documnetelor - Certificat de conformitate sau alt certificat ce confirmă calitatea produsului oferit
Răspuns (24 mai 2019, 15:38):
Ca urmare a examinării actelor normative, grupul de lucru a decis de a exclude din lista documentelor solicitate : Certificat de conformitate sau alt certificat ce confirmă calitatea produsului oferit.
Data:
23 mai 2019, 15:23
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
De ce nu a-ți inclus totul într-un lot?
Codul CPV vă permite.
O să întocmiți 78 de contracte?
Răspuns (24 mai 2019, 13:24):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective.
Suplementar Vă informăm, ca urmare a desfășurării procedurii date pe parcursul ultimelor ani s-a constat că, nici un operator economic nu a acoperit toate pozițiile solicitate în anunțul de participare. În cazul menționat, grupul de lucru este obligat să descalifice operatorii economici participanți ce nu au întrunit condițiile solicitate, ca rezultat procedura poate fi anulată integral și desfășurarea repetată a procedurei.
Cu referire la încheierea a 78 contracte, Vă informăm că după consultările desfășurate cu AAP, contractele vor fi perfectate cu operatorul economic pe pozițiile desemnate câștigătoare. Astfel numărul contractelor depinde de numărul participanților la procedură.
Cu referire la crearea unui singur lot, Vă informăm că, în cazul care cel puțin trei agenți economici vor garanta că vor fi acoperite toate pozițiile, grupul de lucru va examina posibilitatea de formare a unui singur lot, privind achiziționarea rechizitelor de birou.
Data:
23 mai 2019, 17:05
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Va rog sa uniti din 78 loturi intr-un singur lot sau sa fie cateva loturi.
Avind 78 loturi cu 3 runde fiecare, aceasta licitatie ar dura 24 ore...
Multumesc!
Răspuns (24 mai 2019, 13:25):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective.
Suplementar Vă informăm, ca urmare a desfășurării procedurii date pe parcursul ultimelor ani s-a constat că, nici un operator economic nu a acoperit toate pozițiile solicitate în anunțul de participare. În cazul menționat, grupul de lucru este obligat să descalifice operatorii economici participanți ce nu au întrunit condițiile solicitate, ca rezultat procedura poate fi anulată integral și desfășurarea repetată a procedurei.
Cu referire la crearea unui singur lot, Vă informăm că, în cazul care cel puțin trei agenți economici vor garanta că vor fi acoperite toate pozițiile, grupul de lucru va examina posibilitatea de formare a unui singur lot, privind achiziționarea rechizitelor de birou.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK