Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 5 833,34 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mai 2019, 9:58 - 27 mai 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2019, 11:00 - 3 iun 2019, 12:00
Începutul licitației: 4 iun 2019, 15:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

175x270 din PVC culoare-albă
Detaliile se discuta cu directorul Instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2019, 16:51
Data ultimilor modificări
4 iul 2019, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
5 833,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
58,33 MDL
Achizitii.md ID
21008275
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
5 iun 2019 09:36 - 5 iul 2019 10:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ușă de interior din PVC CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae materiale de constructie.doc
riskProvisions
22.05.19 09:58
documentatia_standard_materiale de constructie.semnat (1).pdf documentatia_standard_materiale de constructie.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
toate cerintele din documentatie standartă sa fie respectate
24.05.19 10:53
anunt_de_participare - for.semnat (2).pdf anunt_de_participare - for.semnat (2).pdf
tenderNotice
toate cerintele din invitația de participare sa fie respectate Modificările sunt accentuate cu culoare roșie
24.05.19 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERMILION SRL

Preţul ofertei: 6 625 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Soverang

Preţul ofertei: 11 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări