Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 3 700 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2019, 13:45 - 26 mai 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2019, 12:00 - 29 mai 2019, 12:00
Începutul licitației: 30 mai 2019, 15:19

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Chiflă cu magiun 0,160 kg,( 2 buc *0.08 kg)ambalare, etichetare, cu termenul de valabilitate nu mai mare de 48 ore
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Zabolotnîi Natalia
Telefonul de contact
067433617
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2019, 10:54
Data ultimilor modificări
27 iun 2019, 11:46
Valoarea estimată (fără TVA)
3 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
37 MDL
Achizitii.md ID
21008246
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 147
Durata contractului
31 mai 2019 11:15 - 30 dec 2019 13:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chiflă cu magiun 0,160 kg,( 2 buc *0.08 kg)ambalare, etichetare, cu termenul de valabilitate nu mai mare de 48 ore CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare.pdf
21.05.19 13:45
documentele standart cop cu publicare alimentatie 2019 ii jum. an crrc.pdf documentele standart cop cu publicare alimentatie 2019 ii jum. an crrc.pdf
Documentele la ofertă
documentele standart cop cu publicare alimentatie 2019 ii jum. an crrc.pdf
21.05.19 13:45
duae ii jum. an 2019 alimentatie cop.pdf duae ii jum. an 2019 alimentatie cop.pdf
Documentele la ofertă
duae ii jum. an 2019 alimentatie cop.pdf
21.05.19 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 3 663 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 700 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde specificației tehnice solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări