Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 741 250 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2019, 13:41 - 31 mai 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2019, 0:00 - 11 iun 2019, 0:00
Începutul licitației: 11 iun 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Nu mai mult de 6 ture (schimburi) :17 iunie 2019-28 iunie 2019
17 iunie 2019-28 august 2019.
1. Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 14-00 în ultima zi a schimbului (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă, costul maxim pentru o zi de odihnă este 210,76 lei (HGRM 220 din 03.04.2019,anexa nr.1 publicat în MO la data de 05.04.2019 şi, respectiv costul maxim pentru un schimb 2107,60 lei). Tabăra va asigura cel puţin două schimburi consecutiv.
2. Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi. Meniu-model pentru 10 zile pentru odihna copiilor şi întremarea sănătăţii copiilor, aprobat de către Centrul Sănătate Publică: dejun, prânz, chindii, cina 1, cina 2. APĂ POTABILĂ.
3. Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normative sanitar-epidemiologice de stat ”igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărârea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 art.6.3 (MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.). Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie cel puțin 2 zile.
4. Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 - un număr suficient de cadre (bucătari, lucrători auxiliari de bucătăre, spălătorese, personal tehnic), care să dispună de minimul necesar de studii; atestare la minimul sanitar; carnete medicale conform cerinţelor. Educatori cu studii superioare, medii de specialitate sau studenţi a instituţiilor pedagogice minim anul 3 UPC. Toţi angajaţii întreprinderii trebuie să dispună de controlul medical.
5. Să creeze condiţii pentru desfăşurarea activităţilor cu caracter cognitiv şi distractiv (a odihnei pasive). Organizarea jocurilor şi competiţiilor sportive, întremarea copiilor prin diferite metode, excursii, dansuri, vizionarea filmelor şi emisiunilor TV (varietatea serviciilor de odihnă şi distracţie).
6. Proiectul programului distractiv-educativ şi sportiv planificat pe parcursul schimbului.
7. Pază 24/24 ore pentru menţinerea ordinei pe teritoriul taberei. Inventar special (veselă, tacâmuri, echipament, detergenţi şi dezinfectanţi). Efectuarea reparaţiilor (cosmetice) a blocurilor alimentare, sălilor de servire a bucatelor în caz de necesitate.
8. Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă cu prevederile Hotărârii Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 art.3.1 (Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150-200 m2 pentru un elev, 1/2 din această suprafaţă trebuie să fie înverzită)
9. Tabăra urmează a fi dotată cu utilaj medical şi medicamente necesare în dependenţă de numărul de copii şi în corespunderea cu ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 106/286 din 01.06.2001: Încăperea punctului medical urmează a fi amenajată conform cerinţelor; Să creeze condiţiile necesare în respectarea igienei personale a copiilor (asigurarea cu lengerie de pat). Deratizarea şi dezinfectarea încăperilor.
10. Amplasarea taberei într-un loc pitoresc (pădure / rîu / lac)
11. Să dispună de 1 unitate de transport autorizat, atestat tehnic.
12. Experienţa de lucru a întreprinderii în sfera dată să fie nu mai mică de 2 ani.
Comodităţi: căsuțe cu odăi pentru 4-6 persoane, duş cu apă caldă, veceu, cantină cu nu mai puţin de 100 locuri, 1 bazin artificial pentru copii de vîrsta 7-15 ani, teatru de vară, terenuri spotrive (de fotbal, volei, baschet, tenis de masă).

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.M.Eminescu 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stepanida Burdujan
Telefonul de contact
068368886
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2019, 10:39
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 741 250 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 706,25 MDL
Achizitii.md ID
21008245
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.M.Eminescu 31
Durata contractului
17 iun 2019 08:00 - 28 aug 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bilete de odihnă de vară a copiilor și adolescenților în sezonul estival 2019 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 991.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.05.19 13:41
doc._stan._bunuri_ odihna de vară.docx
Documentele la ofertă
Pachetul de documente solicitat
21.05.19 13:41
doc .duae _bunuri_ odihna de vară.docx
Documentele la ofertă
Formular standart
21.05.19 13:41
duae causeni.pdf duae causeni.pdf
Documentele la ofertă
Formular standart
22.05.19 10:03
doc stand causeni.pdf doc stand causeni.pdf
Documentele la ofertă
Documente standarte
22.05.19 10:03
Documentele lotului
doc .duae _bunuri_ odihna de vară.docx
Formular standart
21.05.19 13:41
doc._stan._bunuri_ odihna de vară.docx
Formulare a documentației de prezentare
21.05.19 13:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎI Ivan Nicolaev

Preţul ofertei: 1 757 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Propunerea financiară conține prețuri care nu sînt un rezultat al liberei concurențe
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AO CONCEB

Preţul ofertei: 576 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

OLCRISCOM

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 536 050 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări