Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2019, 14:04 - 3 iun 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2019, 14:00 - 12 iun 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Cerințelor tehnice:
Sarcina tehnică - ST MD 35-37603221-135:2016
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2019, 13:59
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 16:26
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21008210
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
24 iun 2019 14:03 - 30 dec 2019 14:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie specială securizată CPV: 22990000-6 - Hârtie pentru utilizare grafică, hârtie nestratificată şi neimpermeabilizată
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard bunuri.signed.pdf documentatia standard bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
20.05.19 14:04
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
20.05.19 14:04
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE pdf
20.05.19 14:04
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
20.05.19 14:04
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE word
20.05.19 14:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SPM – security paper mill, a.s.

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 818 688 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări