1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2019 15:36
până la 31.05.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2019 10:00
până la 21.06.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 32 500 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2019, 15:36 - 31 mai 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2019, 10:00 - 21 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Bunurile produse în condiții de fabrică, de calitate impecabilă.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2019, 8:50
Data ultimilor modificări
22 mai 2019, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
32 500 MDL
Achizitii.md ID
21008191
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
23 iun 2019 16:26 - 7 aug 2019 16:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set p/u cantina: masă cu 6 locuri / 2 bănci cu 3 locuri CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri şi biblioteci
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare - mobilă 2019.semnat (1).pdf anunt_de_participare - mobilă 2019.semnat (1).pdf
tenderNotice
Specificaţii tehnice Specificații de preț
21.05.19 15:36
duae cop.doc
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziţii European - confirmat cu aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
21.05.19 15:36
Documentele lotului
lot 13.pdf
Anexe cu modele
21.05.19 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nord-Garant

Preţul ofertei: 27 633,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări