1
Perioada de actualizare
de la 18.05.2019 10:07
până la 28.05.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2019 09:00
până la 03.06.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 2 140 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mai 2019, 10:07 - 28 mai 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2019, 9:00 - 3 iun 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de Reparaţie la Blocul alimentar din cadrul Centrului de instruire al Armatei Naţionale, Bulboaca, în repetare.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2019, 10:07
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 8:30
Achizitii.md ID
21008162
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae cantina cmian.doc
Criterii de evaluare
18.05.19 10:07
fda cantina cmian.signed.pdf fda cantina cmian.signed.pdf
Criterii de evaluare
24.05.19 07:56
documentatia standard lucrari cantina cmian.signed.pdf documentatia standard lucrari cantina cmian.signed.pdf
Specificaţie tehnică
24.05.19 07:56
anunt_de_participare cantina cmian.signed.pdf anunt_de_participare cantina cmian.signed.pdf
tenderNotice
24.05.19 07:56
Data:
27 mai 2019, 09:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Caietul de sarcini prezent este putin modificat si sunt adaugate pozitii noi. 1) straniu ca suma expertizata a ramas aceeasi... respectiv intrebarea estimarea pretului nu a fost efectuata?; 2) Devizul 1, Lucrari de constructii, pozitia 40 (CE30B1), a fost modificata de la caietul de sarcini anterior (CE30A). Norma de consum pentru scinduri de rasinoase in pozitia (CE30B1) este fixa 0.028. Anterior Dvstra ati mentionat ca aceasta dupa proiect indica 0.015, respectiv intrebarea, care sunt actiunile urmatoare pentru efectuarea devizului corect?
Răspuns (27 mai 2019, 11:50):
În cadrul repetării procedurii de achiziţie, unele poziţii au fost excluse, iar altele adăugate, astfel suma lucrărilor a rămas estimativ aceiaşi. Fiecare operator întocmeşte devizul-oferta în dependenţă de preţurile, care le obţine de la furnizori. Este de menţionat faptul, că această este o procedura nouă şi toţi operatorii vor întocmi ofertele după prevederile caietului de sarcini la procedura data.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.