Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 16:38 - 3 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2019, 10:00 - 6 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cacao pudră - maximum 20% unt de cacao, calculat în funcţie de greutatea substanţei uscate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 iul 2019, 18:22
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21008051
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ambalat industrial în cutii a câte 100 gr, descrierea produsului imprimat pe ambalaj. HG RM 204 din 11.03.2009 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_Semestru II
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Documentele la ofertă
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Documentele la ofertă
adrese
16.05.19 16:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 12 333,33 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertă descalificată din următorul motiv: Agentul economic SRL ”Lovis Angro” a aplicat pe documentele încărcate pe platforma electronică cu semnătură nerecunoscută pe teritoriul Republicii Moldova. În urma verificării documentelor prin intermediul serviciului guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign) - msign.gov.md) s-a constat că semnătura este ”infirmă”. Pe toate documentele ofertelor încărcate de operatorii economici urmează a fi aplicată semnătura electronică: - art. 32 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice: i) pe ofertele electronice este aplicată semnătura electronică. - pct. 121 din Hotărârea de Guvern nr. 986 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender): Toate documentele ofertelor încărcate, precum și contractele rezultate în urma procedurii de achiziție urmează a fi semnate digital, utilizînd semnătura electronică avansată calificată. Conform datelor https://msign.gov.md/#/info/FAQ , la moment, în calitate de furnizor de semnătură electronica avansată recomandăm Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică, Agenția Servicii Publice și operatorii de telefonie mobilă (MoldCell și Orange). Verificarea documentelor semnate electronic este un aspect important şi presupune două aspecte: • verificarea faptului că documentele nu au fost modificate • verificarea validităţii certificatelor prin care a fost creată semnătura electronică Pentru a realiza acest lucru, este folosit serviciul guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign) - msign.gov.md) - un serviciu reutilizabil, furnizat la nivelul platformei tehnologice comune a Guvernului, care oferă un mecanism integrator, securizat şi flexibil de aplicare şi verificare a autenticităţii semnăturii electronice de către utilizatori.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BAGUETTE SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 12 456 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-39/2019 din 14.06.2019 s-a atribuit contractul de achiziție publică la acest lot potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări