Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 328 320 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 12:21 - 21 mai 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mai 2019, 10:00 - 29 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: 30 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de organizare a alimentaţiei copiilor în tabăra de odihnă „Olimpieţ” (conform specificației tehnice anexate)
*Notă: serviciile date sunt scutite de T.V.A. în baza art.103 alin.(1) p.11) din Codul Fiscal nr. 1163-XIII din 24.04.1997.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 iun 2019, 8:22
Valoarea estimată (fără TVA)
328 320 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
329 MDL
Achizitii.md ID
21008050
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantina taberei de odihnă ”Olimpieț”
Durata contractului
17 iun 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a alimentaţiei copiilor în tabăra de odihnă „Olimpieţ” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare - servicii cantina Olimpiet
tenderNotice
4 file
16.05.19 12:21
documentatia_standard_cop bunuri si servicii - servicii cantina Olimpiet
Documentele la ofertă
FDA, specificații tehnice si de pret, contract
16.05.19 12:21
DUAE servicii cantina Olimpiet
Documentele la ofertă
14 file
16.05.19 12:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. APROVIZIONARE

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 328 320 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-38/2019 din 30.05.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică, agentului economic ÎM ”Aprovizionare” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări