Achiziţie publică
21008035
Lucrări de reparație a podului peste rîul Răut pe drumul G52 G50-Cașunca-Prodănești-R14, km 14,75
1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2019 09:51
până la 27.05.2019 12:00
până la 27.05.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2019 12:00
până la 07.06.2019 10:00
până la 07.06.2019 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
11 060 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 mai 2019, 9:51 - 27 mai 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 mai 2019, 12:00 - 7 iun 2019, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 mai 2019, 9:51
Valoarea estimată (fără TVA)
11 060 000 MDL
Achizitii.md ID
21008035
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
28 iun 2019 03:00 - 25 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a podului peste rîul Răut pe drumul G52 G50-Cașunca-Prodănești-R14, km 14,75
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documente licitatie lucrări pod G52 G50 Casunca Prodanesti.docx
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
16.05.19 09:51
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SC Poduri Prim SRL
Preţul ofertei:
12 195 069,13 MDL
Statut:
Anulat
lipsa garanției pentru ofertă
12.06.19 09:25
Motivul: lipsa garanției pentru ofertă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
30.05.19 15:58
Data deschiderii:
7.06.19 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
30.05.19 15:58
Data deschiderii:
7.06.19 10:00
documentatie si acte casunca.pdf
documentatie si acte casunca.pdf
ID: cad2c224-204e-46b4-b633-2252d12518a0
Documente de calificare
Data încărcării:
30.05.19 15:58
Data deschiderii:
7.06.19 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
30.05.19 15:57
Data deschiderii:
7.06.19 10:00
2
Denumirea participantului:
IRINDA PRIM
Preţul ofertei:
12 612 854,59 MDL
Statut:
Învingător
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1557917320105-EV-1557989509048 din 13.06.2019 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1557917320105-EV-1557989509048 din 07.06.2019 în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a podului peste rîul Răut pe drumul G52 G50-Cașunca-Prodănești-R14, km 14,75 vă comunicăm următoarele:
În urma evaluării ofertelor operatorilor economici participanți la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că operatorul economic S.C.”Poduri Prim”S.R.L. nu a constituit garanția pentru ofertă, din care considerente oferta dată se respinge ca fiind neconformă.
Operatorul economic S.R.L.”Irinda Prim” a prezentat toate actele solicitate prin documentele de licitație, DUAE și a constituit garanția pentru ofertă, respectiv întrunind toate cerințele de calificare. Ținînd cont, că procedura de achiziție se repetă, grupul de lucru va adjudeca oferta S.R.L.”Irinda Prim” care a întrunit toate cerințele de calificare în valoare de 12 612 854,59 (douăsprezece milioane șase sute douăsprezece mii opt sute cincizeci și patru lei 59 bani) fără TVA.
Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîștigător numai după împlinirea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
13.06.19 14:41
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1557917320105-EV-1557989509048 din 13.06.2019 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1557917320105-EV-1557989509048 din 07.06.2019 în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a podului peste rîul Răut pe drumul G52 G50-Cașunca-Prodănești-R14, km 14,75 vă comunicăm următoarele:
În urma evaluării ofertelor operatorilor economici participanți la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că operatorul economic S.C.”Poduri Prim”S.R.L. nu a constituit garanția pentru ofertă, din care considerente oferta dată se respinge ca fiind neconformă.
Operatorul economic S.R.L.”Irinda Prim” a prezentat toate actele solicitate prin documentele de licitație, DUAE și a constituit garanția pentru ofertă, respectiv întrunind toate cerințele de calificare. Ținînd cont, că procedura de achiziție se repetă, grupul de lucru va adjudeca oferta S.R.L.”Irinda Prim” care a întrunit toate cerințele de calificare în valoare de 12 612 854,59 (douăsprezece milioane șase sute douăsprezece mii opt sute cincizeci și patru lei 59 bani) fără TVA.
Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîștigător numai după împlinirea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
7.06.19 09:34
Data deschiderii:
12.06.19 09:25
Documente de calificare
Data încărcării:
7.06.19 09:35
Data deschiderii:
12.06.19 09:25
Propunere financiară
Data încărcării:
7.06.19 09:34
Data deschiderii:
12.06.19 09:25
garantia + certificat ifs 31.05.semnat.pdf
garantia + certificat ifs 31.05.semnat.pdf
ID: d5948d31-8f1f-4281-a34b-cb2c7fead46d
Documente de calificare
Data încărcării:
7.06.19 09:34
Data deschiderii:
12.06.19 09:25
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK