1
Perioada de actualizare
de la 14.05.2019 15:49
până la 19.05.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2019 00:00
până la 24.05.2019 00:00
3
Licitaţie
24.05.2019 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 147 840 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2019, 15:49 - 19 mai 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2019, 0:00 - 24 mai 2019, 0:00
Începutul licitației: 24 mai 2019, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de ajustare a softului aplicativ din cadrul SIA Piața Forței de Munca, inclusiv:2. Desfășurarea instruirii la locul de muncă în cadrul unității, conform art.33 al Legii nr.105/2018
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Camerzan Andrei
Telefonul de contact
0-22-227804
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2019, 15:28
Data ultimilor modificări
14 mai 2019, 15:51
Valoarea estimată (fără TVA)
147 840 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 478,40 MDL
Achizitii.md ID
21007997
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
27 mai 2019 08:00 - 9 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de ajustare a softului aplicativ din cadrul SIA Piața Forței de Munca, inclusiv: 2. Desfășurarea instruirii la locul de muncă în cadrul unității, conform art.33 al Legii nr.105/2018 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard 13.05.2019 jobless.docx
Documentele la ofertă
14.05.19 15:49
duae 14.05.2019 jobless.docx
Documentele la ofertă
14.05.19 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NetInfo

Preţul ofertei: 147 840 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerintelor inaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări