1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2019 13:53
până la 27.05.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2019 13:00
până la 10.06.2019 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 73 200 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2019, 13:53 - 27 mai 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2019, 13:00 - 10 iun 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Ph.Eur. 2.7.5, Plasmă bovină cu Citrat de sodiu congelată in flacoane de 50-100 ml.Certificat de calitate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Arama
Telefonul de contact
022884349
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2019, 12:01
Data ultimilor modificări
15 mai 2019, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
73 200 MDL
Achizitii.md ID
21007936
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Durata contractului
17 iun 2019 03:00 - 31 iul 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plasma bovină cu citrat de sodiu de 8% CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
13.05.19 13:53
anunț de participare reactivi consumabile microbiologie.docx
Documentele la ofertă
15.05.19 11:44
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
15.05.19 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS Nitech SRL

Preţul ofertei: 69 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis anularea loturilor 8, 12, 14, 19, 20, 30, 31, 47, 49, 51, 53, 54, 69, 77, 86 în temeiul Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, art.71, alin. (1), lit d) ofertele depășesc cu 30% valoarea estimată a achiziției, calculată conform prezentei legi.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări