1
Perioada de actualizare
de la 15.05.2019 16:42
până la 21.05.2019 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.05.2019 16:30
până la 04.06.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 72 500 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mai 2019, 16:42 - 21 mai 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mai 2019, 16:30 - 4 iun 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini.
Conform graficului și la solicitarea autorităţii contractante
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2019, 13:30
Data ultimilor modificări
16 mai 2019, 8:44
Valoarea estimată (fără TVA)
72 500 MDL
Achizitii.md ID
21007868
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.M.cel Batrin 7
Durata contractului
10 iun 2019 16:20 - 31 aug 2019 16:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație categorie generală CCC”Ghiocel” CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari.semnat (1).pdf anunt_lucrari.semnat (1).pdf
tenderNotice
Documentele solicitate sa fie semnat electronic de OE
15.05.19 16:42
documentatia_standard_lucrari.semnat (2).pdf documentatia_standard_lucrari.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
Documentele solicitate sa fie semnat electronic de OE
15.05.19 16:42
duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
16.05.19 08:44
Documentele lotului
ccc ghiocel f1.doc
15.05.19 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DPH-RETAL

Preţul ofertei: 65 220,88 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări