1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2019 15:36
până la 15.05.2019 08:41
2
Propunerea ofertelor
de la 15.05.2019 08:41
până la 22.05.2019 05:41
3
Licitaţie
de la 23.05.2019 15:00
până la 23.05.2019 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 291 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2019, 15:36 - 15 mai 2019, 8:41
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2019, 8:41 - 22 mai 2019, 5:41

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rțelele de iluminare stradală în satul Fîrlădeni, raionul Căușeni, pe o porțiune de 7 km

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4314, MOLDOVA, Căuşeni, s.Fîrlădeni (r-l Căuşeni), str. Ștefan cel Mare și Sfînt nr. 281
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Gangan
Telefonul de contact
067466204
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2019, 15:36
Data ultimilor modificări
24 mai 2019, 10:52
Achizitii.md ID
21007726
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini-объединены.semnat (1).pdf caiet de sarcini-объединены.semnat (1).pdf
Specificaţie tehnică
3.05.19 08:55
_duae_lucrari.semnat (1).pdf _duae_lucrari.semnat (1).pdf
Criterii de evaluare
8.05.19 12:21
documentatia_standard_lucrari.semnat (2).pdf documentatia_standard_lucrari.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
13.05.19 08:41
anunt_de_participare lucrări.semnat (3).pdf anunt_de_participare lucrări.semnat (3).pdf
tenderNotice
13.05.19 08:41
Data:
2 mai 2019, 15:55
Subiectul întrebării:
Rugam sa ajustati Documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna ziua Rugam sa ajustati documentatia de atribuire Documentatia e de la o coprtina din Aneii noi !!!
Răspuns (2 mai 2019, 16:33):
nu v-am inteles
Data:
2 mai 2019, 15:57
Subiectul întrebării:
Rugam sa elaborati documentatia de atribuire in conformitate cu anutul de particiare
Întrebare:
Recomandare: Stimata autoritate contractanta. Conform Legii 131/2015 art. 17, alin (10) se prevede ca Criteriile de calificare şi selecţie specificate în anunţul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia de atribuire. Din acest punct de vedere dvs. incalcati vadit prevederile legii. Documentatiti de Atribuire difera total de Anuntului de participare ceea ce nu corespunde art. 17, al. 10 din legea mentionata
Răspuns (3 mai 2019, 07:28):
s-a realizat
Data:
2 mai 2019, 16:01
Subiectul întrebării:
Ce inaltime de montare?
Întrebare:
Rugam se ne comunicati, conform Proiectului de Executie elaborat, la ce inaltime se vor monta corpurile de iluminat
Răspuns (7 mai 2019, 09:36):
de la 4,5 la 6 metri
Data:
2 mai 2019, 16:03
Subiectul întrebării:
Ce criteriu de evaluare se atribuie?
Întrebare:
Stimata Autoritate Contractanta, totusi ce criteriu de evaluare veti aplica. Pe de o parte in anuntul de participare e completat atat criteriul Cel mai mic pret, cat si Factorii de evaluare cu punctajul lor. Totusi, care din ele????
Răspuns (2 mai 2019, 16:27):
pretul cel mai avantajos, nu inseamna ca e cel ma mic, oricum se vor lua in consideratie si celelalte elemente.
Data:
2 mai 2019, 16:04
Subiectul întrebării:
Formularul 3.2
Întrebare:
Ne spuneti cum arata Formularul 3.2. - In anuntul de participare se numeste Imputernicire. In Documentatia de Atriuire se numeste Scrisoare de garantie bancara ???
Răspuns (2 mai 2019, 16:43):
Nu, garantia bancara se ofera in cazul cind proiectul este mai mare. Imputernicirea, se face daca actele nu le ofera directorul, dar contabilul, directorul executiv, adjunctul sau alta persoana imputernicita
Data:
2 mai 2019, 16:05
Subiectul întrebării:
pct. 10 - Licenta - anunt de participare
Întrebare:
Oare Autoritatile Contractante nu sunt la curent cu legislatia - Licenta de activitate deja de 2 ani nu mai este un document. Rugam eliminearea ei. Nu se cunoaste motivul pentru care mai mult de 50% din autoritati continua sa solicite acest document
Răspuns (2 mai 2019, 16:31):
s-a corectat
Data:
2 mai 2019, 16:06
Subiectul întrebării:
Garantia
Întrebare:
Dvs. solicitati o garantie a lucrarilor de 5 ani, dar la corpuri doar de 3 ani. Totusi care e durata corecta? Poate ajustati documentia
Răspuns (2 mai 2019, 16:27):
s-a e efectuat corectare - 3 ani
Data:
2 mai 2019, 16:09
Subiectul întrebării:
Utilaj semnalizare Pietonal
Întrebare:
Pct. 17 MsCC02 Montarea utilajului de semnalizare pietonal in regim intermitent - 3 unit. Rog sa faceti o descriere cat mai clara a acestui utilaj. Exista ]n proiect pe de alta parte avizul Inspectoratului de Poliție Rutiera regional privitor la amplasarea acestui indicator????
Răspuns (3 mai 2019, 08:59):
La trecerile de pitoni vor fi montate utilajele respective. Nu sunt indicatoare politienesti
Data:
2 mai 2019, 16:13
Subiectul întrebării:
Cerintele fata de corpurile de iluminat
Întrebare:
dvs. ati indicat mai multe cerinte pentru corpurile de iluminat inclusiv:• Gradul de protecție a componentei optice IP 65; • Gradul de protecție a componentei electrotehnice IP 65; • Rezistenta la impact a întregului aparat de iluminat – min. IK09 • Carcasa realizată din aluminiu, turnată sub presiune înaltă și cu funcția de radiator pasiv pentru LED; • Durata de viață 50000 ore; • Randamentul corpului de iluminat minim 75%; • Protecție împotriva electrocutării Clasa I sau II; • Corpuri de iluminat echipate cu surse de tip LED de mare putere, având temperatura de culoare cuprinsă între 4000K-5000K; • Protecție la descărcări atmosferice minim 4kV; • Garanție producător minim 3 ani. Rugam sa oferiti detalii concludente la CUM Dvs. veti verifica cele indicate de ofertant. E binecunoscut faptul ca de exemplu, corpul LED ROCKET (Cobra) etc. furnizat la pret de sub 500 lei local, la conectarea lui in priza consumul e de >42W. Deci iata ne intereseaza, avand acesti parametri solicitati, cum DVS. veti compara caracteristicile tehnice cu cele declarate?
Răspuns (2 mai 2019, 16:45):
Firmele care vor prezenta corpuri de iluminat cu aceste paramentre tehnice, dar poate vor fi diferite la pret
Data:
2 mai 2019, 16:34
Subiectul întrebării:
Ajustati criteriul de calitificare
Întrebare:
Conform Legii 131/2015 Articolul 26. Criterii de atribuire a contractului de achiziţii publice , alin (3) veti vedea ca criteriile de calificare sunt doar 4. a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ; d) cel mai bun raport calitate-cost. DOar in cazul lit. c) si d) (vedeti alin. (12) art. 26, LEgea 131/2015) pot fi atribuiti facturii. Deci totusi elaborati documentatia in corespundere cu Legea 131/2015.
Răspuns (3 mai 2019, 07:39):
ok, am inteles
Data:
2 mai 2019, 16:35
Subiectul întrebării:
Semnati electronic documentele
Întrebare:
e o obligatie si nu un moft.
Răspuns (3 mai 2019, 07:54):
semnam,
Data:
2 mai 2019, 16:50
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire (standard)
Întrebare:
Rugam sa ajustati Documentatia Standard la concursul organizat de dvs. Pur si simplu, verificati pagina 21. Dupa care capitolul 3 (Criterii si cerinte de calificare) care trebuie sa fie IDENTIC cu cerintele din Anuntul de participare.
Răspuns (3 mai 2019, 07:41):
ok
Data:
2 mai 2019, 16:51
Subiectul întrebării:
Art. 47 din Documentatia Standard este in contradictie cu Art. 71 din Legea 131/2015
Întrebare:
Întrebare: Rugam sa ajustati art. 47 din Documentatia standard - Anularea aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publice la prevederile Legii 131/2015 Articolul 71. Anularea procedurii de achiziţie publică Cel putin verificati cele 2 versiuni si veti vedea ca Criteriul - valoarea tuturor ofertelor este mai mica cu celputin 15%... etc. este un criterul ce Legea 131/2015 l-a eliminat. Printre altele poate facei un efort si transmiteti datele Agentiei Achizii Publice sa actualizeze Documentele de pe site-ul D-lor la cele mai recente actualizari a legislatiei locale
Răspuns (3 mai 2019, 07:48):
ok
Data:
2 mai 2019, 17:00
Subiectul întrebării:
Garantia
Întrebare:
Întrebare: Dvs. solicitati o garantie a lucrarilor de 5 ani, dar la corpuri doar de 3 ani. Totusi care e durata corecta? Poate ajustati documentia. pct. 21 din Anuntul de participare lucrari totusi ajustati. Dati raspunsul aici ca e facut, dar nu ati facut inca mai nimic. Ar fi recomandabil sa cititi comentariile, sa faceti ajustarile, sa incarcati documentele si doar dupa aceasta sa oferiti raspunsurile. Asa, ca recomandare cele din urma
Răspuns (3 mai 2019, 07:50):
ok, s-a ajustat. cer scuze de incomoditati - 3 ani
Data:
2 mai 2019, 18:13
Subiectul întrebării:
garantia bancara
Întrebare:
Totusi garantia bancara trebuie sau nu trebuie?
Răspuns (3 mai 2019, 07:54):
garantia de buna executie a lucrarilor
Data:
8 mai 2019, 15:07
Subiectul întrebării:
Specificaţie tehnică
Întrebare:
Daca se vor propune corpuri de iluminat cu putere mai mica ca 50W si nivel de iluminat corespunzator, ca urmare cost de intretinere anual de doua ori mai redus, se va achcepta asa propunere?
Răspuns (13 mai 2019, 08:58):
Vom vedea dupa propuneri
Data:
9 mai 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
documentatie
Întrebare:
Aveti foarte multe neconcordante in documentatia publicata, care au ramas necorectate de dvs in urma atentionarii. In anunt criteriul de evaluare este cel mai mic pret, iar in documentatia standard - pretul cel mai avantajos, care in general nu este prevazut de lege (de ce nu folositi criteriul legal formulat corect?). In anunt termenul de executare este pina la finele 2019, in documentatia standard - 20 zile. De asemenea, este necesar sa indicati marimea garantiei de buna executie. Va rugam sa aplicati legea corespunzator si faceti ordine in documentatie, in caz contrar se cere anularea procedurii.
Răspuns (9 mai 2019, 14:01):
ok
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.