Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 900 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2019, 14:44 - 18 mai 2019, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mai 2019, 8:30 - 23 mai 2019, 9:00
Începutul licitației: 24 mai 2019, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou in asortiment
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Caraiman
Telefonul de contact
022233445
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2019, 13:35
Data ultimilor modificări
30 mai 2019, 12:43
Valoarea estimată (fără TVA)
2 900 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
29 MDL
Achizitii.md ID
21007721
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
27 mai 2019 03:00 - 27 iun 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
hîrtie A4 - Cl. B (80 gr/m², ridigitatea – 122,5 mN, netezirea – 220 ml/min, albeaţa – min 150, grosimea - min 105 micr, luminozitatea – 95 %, (analogic ballet classic, zoom) CPV: 39162110-9 - Rechizite şcolare
Cantitatea: 54.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duaecop.doc
Criterii de evaluare
DUAE
13.05.19 14:44
doc standart.pdf doc standart.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
16.05.19 08:30
invitatie participare.pdf invitatie participare.pdf
tenderNotice
anunt participare
16.05.19 08:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 376 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna oferta câștigătoare având cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 2 443,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări