1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2019 16:53
până la 05.05.2019 09:18
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2019 09:18
până la 19.05.2019 09:18
3
Licitaţie
20.05.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 315 273 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2019, 16:53 - 5 mai 2019, 9:18
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2019, 9:18 - 19 mai 2019, 9:18
Începutul licitației: 20 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor (eficiență energetică)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciudin Alexandru
Telefonul de contact
022310012
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2019, 16:49
Data ultimilor modificări
3 mai 2019, 9:18
Valoarea estimată (fără TVA)
315 273 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 275,65 MDL
Achizitii.md ID
21007698
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Durata contractului
3 iun 2019 16:53 - 30 dec 2021 16:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor (eficiență energetică) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
1.05.19 13:08
caiet de sarc. 001.pdf caiet de sarc. 001.pdf
Documentele la ofertă
1.05.19 13:08
documentatia standard iluminare.docx
Documentele la ofertă
3.05.19 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Servicii Electrice L.D.

Preţul ofertei: 315 273 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor (eficiență energetică)
Data:
30 apr 2019, 13:43
Subiectul întrebării:
Referitor la estimari
Întrebare:
Stimata Autoritate contractanta - Rugam sa ne explicati situatia cu tarifarea pe proiect, in special ce tine de proiectele la care lucrarile au fost finisate, iar conform informatiilor din caietul de sarcini procesul verbal de receptie finala nu este finisat (asta se intelege reiesind din informatiile publicate), de exemplu: - carabetovca, - calarasi - Razeni - Hincesti - Nisporeni - Ialoveni - Corlateni - Speia - rezina - verejeni - sarata galbena - singerei etc. In acelasi context, de ce Autoritatea Contractanta NU a furnizat pretul estimativ la fiecare din proiectele ramase, afisand valoarea estimativa ce o va achita pentru fiecare proiect?
Răspuns (1 mai 2019, 13:11):
Valoarea estimativă restantă pentru fiecare proiect este indicat în caietul de sarcini.
Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor (eficiență energetică)
Data:
30 apr 2019, 13:46
Subiectul întrebării:
Estimare incorecta
Întrebare:
Tinant cont de estimarea de 1% din valoarea proiectului, cum vor fi achitate lucrarile de verificare, daca ca esenta, proiectul e deja finisat ca lucrare si doar procesele verbale de receptie finala nu sunt semnate. Mia mult de atat, o estimare ''la ochi'' este ilegala conform procedurilor de achizitie locale. Lucrarea ca esenta este o furnizare de serviciu, iar serviciu trebuie sa fie specificat expres. deci plata trebuie sa fie pe serviciu oferit si nu pe proiect. Se poate face pe un contract de iluminat stradal implementa, insa in acest caz, verificarea presupune intreg proiectul si e ireal de a face asemene aestimari ce tin de obiectul achizitiei. Rugam sa ajustati astfel documentele, incat ele sa corespunda unor prevederi cat de cat reale, iar informatiile furnizate de dvs. sa fie concludente si corect furnizate pentru orice ofertant
Răspuns (1 mai 2019, 13:14):
Costul serviciilor este descris în punctul 5 din caietul de sarcini.
Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor (eficiență energetică)
Data:
30 apr 2019, 13:48
Subiectul întrebării:
Cum vor fi efectuate achitarile?
Întrebare:
Finantarea sumei estimate se preconizeaza a fi in 36 luni. Tinand cont de acest aspect, cum va avea loc achitarea pentru lucrari/servicii prestate? Verificarea lucrarilor presupune diverse actiuni, cum aceste lucrari urmeaza a fi achitate, in baza la ce acte de indeplinire a lucrarilor, si cum va fi estimata valoarea lor. De exemplu, verificarea proiectului cu situatie la fata locului, verificarea lucrarilor cu lucrarile indicate in proiect, verificarea calculelor fotometrice. Sunt actiuni diferite, cum ele vor fi achitate? La ce intervale? Daca aceste actiuni NU sunt estimate. Autoritatea Contractanta nu a indicat necesitatea estimarii lor, deci ofertantul similar poate veni doar cu o estimare generala. DIvizarea sumelor nu se argumenteaza, iar contractul de achizitii trebuie sa permita divizare, si cum are loc. Or modelul de contract nu e furnizat si nu se pot deduce aceste informatii. Rugam detalierea acestor proceduri
Răspuns (1 mai 2019, 13:17):
Achitările vor fi efectuate în baza facturii conform actului de primire -predare, la care vor fi anexate rapoartele privind vizitele în teren, în baza cărora va fi aprobată spre finanțare valoarea lucrărilor.
Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor (eficiență energetică)
Data:
30 apr 2019, 13:49
Subiectul întrebării:
Raportul Privind vizita in teren
Întrebare:
Si cum arata acest raport. Daca l-ati scris in Caietul de Sarcini, de cel el nu este o anexa sa putem estima ce se include / nu se include in el????
Răspuns (1 mai 2019, 13:18):
Raportul privind vizita în teren va include sarcinile și termenii de referință descriși în caietul de sarcini.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări