1
Perioada de actualizare
de la 25.04.2019 13:19
până la 06.05.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.05.2019 12:00
până la 13.05.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 1 945 109,38 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2019, 13:19 - 6 mai 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mai 2019, 12:00 - 13 mai 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 15.08.2019
II etapa – 15.08.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2019, 13:19
Data ultimilor modificări
23 mai 2019, 11:09
Achizitii.md ID
21007621
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
fda .doc
Documentele la ofertă
25.04.19 13:19
lucrari de reparatie elena alistar f1.rtf
Documentele la ofertă
25.04.19 13:19
duae.doc
Documentele la ofertă
25.04.19 13:19
doc standart lucrări.docx
Documentele la ofertă
25.04.19 13:19
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
25.04.19 13:19
Data:
29 apr 2019, 20:37
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie _ Graficul de executare
Întrebare:
Luind in consideratie ca termenul de executare a lucrarilor este impartit in 2 etape - 3 luni de vara 2019 si trei luni in 2020 (daca am inteles corect), solicitam sa explicati: 1) Cum de alcatuit Graficul de executare a lucrarilor? si 2) pe ce perioada va fi solicitata Garantia de buna executie (sper ca nu pentru o perioada de 2 ani).
Răspuns (3 mai 2019, 10:20):
Hristos a înviat! Garanția de execuție se va depune eșalonat, pentru anul 2019 (conform sumei), apoi pentru 2020 (conform sumei), proporțional cu volumul lucrărilor efectuate. Graficul de executare se întocmește conform volumului de lucru prioritar necesar, respectând etapele și tehnica de lucru. ( ca ex. ...mai întâi instalăm cablu apoi tencuim pereții).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.