Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 145 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2019, 13:49 - 3 mai 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2019, 11:00 - 14 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cu cantităţi de lucrări
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2019, 11:58
Data ultimilor modificări
27 mai 2019, 8:55
Valoarea estimată (fără TVA)
145 000 MDL
Achizitii.md ID
21007620
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Crîngului 7
Durata contractului
16 mai 2019 14:48 - 16 aug 2019 14:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a acoperişului la CCT Râşcani, str.Crîngului 7 (REPETAT) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari.semnat (1).pdf anunt_lucrari.semnat (1).pdf
tenderNotice
anunt_lucrari
25.04.19 13:49
duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
duae
25.04.19 13:49
waldorf spalatoria.semnat.pdf waldorf spalatoria.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
lista cu cantitati de lucrari Waldorf
25.04.19 13:49
doc standard lucrari.doc
Documentele la ofertă
doc standard lucrari
25.04.19 13:49
sevcenco-acop.semnat.pdf sevcenco-acop.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
lista cu cantitati de lucrari T.Şevcenco
25.04.19 13:49
ctt-acoper.pdf ctt-acoper.pdf
Specificaţie tehnică
lista cu cantitati de lucrari CCT
25.04.19 13:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ANREAL CONS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 143 901 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: au prezentate toate actele solicitate în caietul de sarcini
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări