1
Perioada de actualizare
de la 24.04.2019 18:18
până la 09.05.2019 17:35
2
Propunerea ofertelor
de la 09.05.2019 17:35
până la 19.05.2019 02:35
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 470 055,73 MDL
Perioada clarificărilor: 24 apr 2019, 18:18 - 9 mai 2019, 17:35
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mai 2019, 17:35 - 19 mai 2019, 2:35
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparţii generale şi renovare a încaperilor, reţelelor electrice şi corpuri de iluminat, reţelelor interioare de apă si canalizare, faţadului, sistemelor ventilare şi condiţionare aer.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gorbulea Eugeniu
Telefonul de contact
068688000
Datele achizitiei
Data publicării
24 apr 2019, 18:00
Data ultimilor modificări
7 mai 2019, 17:35
Valoarea estimată (fără TVA)
4 470 055,73 MDL
Achizitii.md ID
21007597
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Durata contractului
22 mai 2019 08:00 - 23 sept 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparţii generale şi renovare a încaperilor, reţelelor electrice şi corpuri de iluminat, reţelelor interioare de apă si canalizare. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Lucrărilor de reparţii generale şi renovare a faţadului si ferestreşlor CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
lucrărilor de reparţii generale şi renovare a sistemelor ventilare şi condiţionare aer. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
! documentatia standard lucrari_servicii nr1 2 4.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
24.04.19 18:18
! duae minimalizat nr1 2 4.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.04.19 18:18
! caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor nr2.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor
7.05.19 10:01
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr4.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor - sistem de conditionare aer si sistemul termic
7.05.19 10:01
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr1.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor
7.05.19 10:01
ivc cleared.pdf ivc cleared.pdf
Documentele la ofertă
Planul incaperilor şi proiectul de renovare sistemelor de codiţionare aer şi încalzire.
7.05.19 17:27
Documentele lotului
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr1.docx
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor
24.04.19 18:18
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr4.docx
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor
24.04.19 18:18
! caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor nr2.docx
caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor
24.04.19 18:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 3 568 773,78 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, vă aducem la cunoştinţă că urmare examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire aferente licitaţiei deschise nr.ocds-b3wdp1-MD-1556118100163 privind achiziţionarea Lucrărilor şi serviciilor de reparaţii generale şi renovare a încăperilor, reţelelor electrice şi corpuri de iluminat, reţelelor interioare de apă si canalizare, faţadei, sistemelor ventilare şi condiţionare aer, grupul de achiziţii al SPCSB, urmare a aplicării criteriului „preţul cel mai scăzut” a decis atribuirea contractului de achiziție publică SRL „Atractiv Invest”, care a oferit preţul de 3 568 773,78 MDL fără TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 3 695 845,07 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nobil Invest

Preţul ofertei: 3 849 169,26 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

S.C. SELINIC - CONS S.R.L.

Preţul ofertei: 4 227 983,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări