Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 135 038 MDL
Perioada clarificărilor: 23 apr 2019, 16:04 - 3 mai 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2019, 11:00 - 15 mai 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea formularelor statistice pentru a. 2019

Informația despre anulare
Motivul anulării
Întru operarea modificărilor solicitate de către operatorii economici, grupul de lucru a decis în temeiul art. 71 a Legii nr. 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice” și pct. 38.1. a Documentației standard - de a anula procedura dată întru ajustarea documentației cu solicitările operatorii economici.
Data anulării
2 mai 2019, 16:06
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2019, 16:04
Data ultimilor modificări
2 mai 2019, 16:06
Achizitii.md ID
21007545
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 4 - Forma 39/e
Buget: 100.0 MDL
Anulată
Anulată
Lotul nr. 6 - Reţete nr.1
Buget: 750.0 MDL
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Lotul nr. 23 - Rețete nr.3
Buget: 2250.0 MDL
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Lotul nr. 63 - Etichete
Buget: 1668.0 MDL
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Lotul nr. 127 - Zilnic 003/e
Buget: 4800.0 MDL
Anulată
Anulată
Anulată
Data:
24 apr 2019, 15:49
Subiectul întrebării:
UN LOT
Întrebare:
Vă rugăm respectuos sa faceti această achiziție într-un singur lot! Toate fac parte din servicii tipografice.
Răspuns (25 apr 2019, 16:41):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume: lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective. Suplementar Vă comunicăm că, în cazul care vor apărea mai multe solicitări de a forma un singur lot, grupul de lucru va examina posibilitatea de creare un singur lot, privind achiziționarea formularelor statistice.
Data:
24 apr 2019, 15:55
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Anexați vă rog DUAE-ul și Anunțul de participare in format Word!
Răspuns (25 apr 2019, 16:31):
Privind transmiterea în format electronic a Anunțului și DUAE, Vă rugăm să transmiteți adresa electronică pe Email - imspscmb@gmail.com, pentru a fi transmise documentele solicitate.
Data:
25 apr 2019, 18:12
Subiectul întrebării:
UN LOT.
Întrebare:
Suntem deacord cu agentul economic care a solicitat sa fie un singur lot. Cu atit mai mult ca nu credem ca vor fi utilizati banii publici ineficien, avand in vedere incheierea a mai multor contracte si volumul de lucru care il va avea grupul de lucru pentru examinare. Cerem respectuos posibilitatea de a face achiziti dintr-un singur lot. Multumim
Răspuns (2 mai 2019, 15:59):
Grupul de lucră Vă comunică că, a decis de a anula procedura dată, întru operarea unor modificări în cerințele tehnice solicitate. După anularea procedurii va examina posibilitatea creării unui singur lot, conform solicitărilor parvenite din partea operatoriilor economici.
Data:
26 apr 2019, 08:40
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Specificatii tehnice la foarte multe pozitii ori lipsesc ori nu sunt depline.Pozițiile 26,51,52,58,59,60,63,64,65,69,71pînă la 117,119-120-121-122-124-126-127-128-129-130-131-132, rog respectuos să adăugați detaliile necesare pentru a putea face calculele corecte, tip hîrtie( ziar, offset), gr,pag/foi?
Răspuns (2 mai 2019, 15:59):
Grupul de lucră Vă comunică că, a examinat solicitarea Dvs privind neconformitățile în cerințele tehnice stipulate. Erorile menționate au fost admise la etapa perfectării documentației în format electronic. Luând în considerație faptul că, întru înlăturarea erorilor menționate este necesar o perioadă de timp, grupul de lucru a decis în temeiul art. 71 a Legii nr. 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice” și pct. 38.1. a Documentației standard - de a anula procedura dată întru conformarea documentației cu solicitările operatorii economici
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.