Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
260 840 MDL
Perioada clarificărilor:
23 apr 2019, 14:58 - 29 apr 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 apr 2019, 11:00 - 6 mai 2019, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Rechizite de birou pentru a. 2019
Informația despre anulare
Motivul anulării
SRL”Oficiu Service”n-a prezentat document de calificare solicitat – Specificația de preț ( Formularul F.4.2). Certificatul de efectuare sistematică a plății impozitelor, contribuțiilor, prezentat de către SRL”Oficiu Service” la ziua desfășurării COP nu era valabil. Ca urmae grupul de lucru a decis de a anula procedura COP în temeiul art. 71 alin. 1 lit (c) a Legii nr.131 din 03.07.2015 - niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Data anulării
23 mai 2019, 13:08
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2019, 14:58
Data ultimilor modificări
23 mai 2019, 13:08
Achizitii.md ID
21007538
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK