Achiziţie publică
21007527
Lucrări de reparație periodică a drumurilor locale, comunale și străzi din raionul Telenești
1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2019 14:55
până la 23.05.2019 12:00
până la 23.05.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2019 12:00
până la 04.06.2019 10:00
până la 04.06.2019 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
47 573 200 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mai 2019, 14:55 - 23 mai 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mai 2019, 12:00 - 4 iun 2019, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 mai 2019, 14:55
Valoarea estimată (fără TVA)
47 573 200 MDL
Achizitii.md ID
21007527
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
28 iun 2019 03:00 - 27 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație periodică a drumurilor locale, comunale și străzi din raionul Telenești
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documente licitatie lucrări Telenești
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
13.05.19 14:55
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S.A. LUSMECON
Preţul ofertei:
53 884 877,62 MDL
Statut:
Învingător
În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S.”Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1556008050583 din 07.06.2019 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitaţiei publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1556008050583-EV-1557748508528 din 04.06.2019, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație periodică a drumurilor locale, comunale și străzi din raionul Telenești, vă comunicăm următoarele:
Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentele de licitaţie.
Toți operatorii economici conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini.
Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A.,,Lusmecon,, în sumă de 53 884 877,62 (cincizeci și trei milioane opt sute optzeci și patru mii opt sute șaptezeci și șapte lei, 62 bani) fără TVA și 64 661 853,14 (șaizeci și patru milioane șase sute șaizeci și una mii opt sute cincizeci și trei lei, 14 bani) cu TVA.
Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Ţinând cont de cele menţionate, în conformitate cu legislaţia în vigoare din Republica Moldova, grupul de lucru prin unanimitate de voturi a hotărât adjudecarea lucrărilor de reparație periodică a drumurilor locale, comunale și străzi din raionul Telenești, operatorului economic S.A.,,Lusmecon,,.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
10.06.19 10:57
Motivul: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S.”Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1556008050583 din 07.06.2019 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitaţiei publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1556008050583-EV-1557748508528 din 04.06.2019, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație periodică a drumurilor locale, comunale și străzi din raionul Telenești, vă comunicăm următoarele:
Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentele de licitaţie.
Toți operatorii economici conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini.
Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A.,,Lusmecon,, în sumă de 53 884 877,62 (cincizeci și trei milioane opt sute optzeci și patru mii opt sute șaptezeci și șapte lei, 62 bani) fără TVA și 64 661 853,14 (șaizeci și patru milioane șase sute șaizeci și una mii opt sute cincizeci și trei lei, 14 bani) cu TVA.
Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Ţinând cont de cele menţionate, în conformitate cu legislaţia în vigoare din Republica Moldova, grupul de lucru prin unanimitate de voturi a hotărât adjudecarea lucrărilor de reparație periodică a drumurilor locale, comunale și străzi din raionul Telenești, operatorului economic S.A.,,Lusmecon,,.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
extras din registrul de stat.semnat.pdf
extras din registrul de stat.semnat.pdf
ID: 01cab66d-195c-4a59-8b22-b24a34b40024
Documente de calificare
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
documente financiare.semnat.pdf
documente financiare.semnat.pdf
ID: 036d7429-1a1b-4689-8269-e9ab42c333f5
Propunere financiară
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
certificat de atestare profesionala.semnat.pdf
certificat de atestare profesionala.semnat.pdf
ID: 1485ed64-8488-4258-aadf-2ce415012fe8
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
manualul calitatii.semnat.pdf
manualul calitatii.semnat.pdf
ID: 1efe1805-a3a8-42af-9e2e-33fcef27476e
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
certificate conformitate materiale.semnat.pdf
certificate conformitate materiale.semnat.pdf
ID: 7b2bd05a-ded6-452f-a46a-28587f9826bd
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
certificat contract cu laborator.semnat.pdf
certificat contract cu laborator.semnat.pdf
ID: 7ec3630b-adb2-4b92-a6de-879032b51aa8
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
lichiditatea generala.semnat.pdf
lichiditatea generala.semnat.pdf
ID: 82804038-94af-4039-9c4c-49759268c0cd
Documente de calificare
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
licenta si anexa la licenta.semnat.pdf
licenta si anexa la licenta.semnat.pdf
ID: 8c5ffe88-f740-4220-a1bc-42a2f5061df5
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
documente de eligibilitate.semnat.pdf
documente de eligibilitate.semnat.pdf
ID: b80f9c7e-e11d-4196-be45-2802417c4b72
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
certificat de inregistrare intreprindere.semnat.pdf
certificat de inregistrare intreprindere.semnat.pdf
ID: cc1c6db4-be77-465b-99ea-3d6191ba1c48
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
formular 3.3 - formular 3.15.semnat.pdf
formular 3.3 - formular 3.15.semnat.pdf
ID: de3e9f1c-8ab2-4295-b645-266d04998604
Documente de calificare
Data încărcării:
3.06.19 15:58
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
2
Denumirea participantului:
SA Drumuri Criuleni
Preţul ofertei:
54 188 447,74 MDL
Statut:
Anulat
Respectarea prevederilor legale
04.06.19 10:19
Motivul: Respectarea prevederilor legale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
proces verbal r-ul dubasari.signed.pdf
proces verbal r-ul dubasari.signed.pdf
ID: 3ac9f2da-bc9c-439b-b6e6-2b059a4eaed9
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
proces verbal de finalizare a lucrarilor.signed.pdf
proces verbal de finalizare a lucrarilor.signed.pdf
ID: 551dc1d5-6360-4856-b590-0595a6aec737
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
2019-05-13 12_14-1557749660-duae lucrari telenesti.signed.pdf
2019-05-13 12_14-1557749660-duae lucrari telenesti.signed.pdf
ID: 71b18d1a-a5f7-49bc-bcab-d80d0289d90d
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
de atribuire telenesti.signed.pdf
de atribuire telenesti.signed.pdf
ID: e064da97-fe00-4010-b414-9c6f607d2e3b
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
manualul calitatii.signed.pdf
manualul calitatii.signed.pdf
ID: fe0bd9fe-2619-4fdc-85e7-84ca0da4da7f
Documente de depunere
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
garantie bancara telenesti.signed.pdf
garantie bancara telenesti.signed.pdf
ID: 071c7e19-0be6-46b7-bebb-213c74058ef9
Propunere financiară
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
Propunere financiară
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
Propunere financiară
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
raport financiar 2018.signed.pdf
raport financiar 2018.signed.pdf
ID: 75de442f-bedf-42df-937f-5d7e796ddb8c
Propunere financiară
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
Documente de calificare
Data încărcării:
3.06.19 11:13
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
3
Denumirea participantului:
Rutador
Preţul ofertei:
54 600 346,50 MDL
Statut:
Anulat
Respectarea prevederilor legale
04.06.19 10:20
Motivul: Respectarea prevederilor legale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
3.06.19 16:39
Data deschiderii:
4.06.19 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
3.06.19 16:39
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
Propunere financiară
Data încărcării:
3.06.19 16:39
Data deschiderii:
4.06.19 10:19
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK