Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.04.2019 17:55
până la 15.05.2019 09:13
până la 15.05.2019 09:13
2
Propunerea ofertelor
de la
15.05.2019 09:13
până la 20.05.2019 09:13
până la 20.05.2019 09:13
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
2 305 444 MDL
Perioada clarificărilor:
22 apr 2019, 17:55 - 15 mai 2019, 9:13
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mai 2019, 9:13 - 20 mai 2019, 9:13
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Lucrpri de amenajare a parcului central din or. Fălești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2019, 17:55
Data ultimilor modificări
4 iun 2019, 8:30
Achizitii.md ID
21007506
MTender ID
CPV
45212120-3 - Lucrări de construcţii de parcuri tematice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești
Buget: 2305444.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
ID: 9494830b-7363-4f42-a98b-4b8ee34239b5
Documentele la ofertă
-
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
ID: 9494830b-7363-4f42-a98b-4b8ee34239b5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
DUAE
24.04.19 18:03
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
ID: b840b05f-2456-4618-9ba3-f25eb47b9281
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
ID: b840b05f-2456-4618-9ba3-f25eb47b9281
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentația standart
24.04.19 18:03
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
ID: e46a88d4-361f-496a-bffc-87555890f904
tenderNotice
-
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
ID: e46a88d4-361f-496a-bffc-87555890f904
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
24.04.19 18:03
Data:
2 mai 2019, 09:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, licitatia cu numarul 21006750 e identica cu aceasta?
si la fel nu sint specificate codurile pozitiei.
Răspuns (2 mai 2019, 09:55):
Bună ziua! Vedeți atent invitația de participare la rubrica ”Specificarea tehnică
deplină solicitată,Standarde dereferință” - sînt indicate codurile poziției. Procedura 21006750 a fost anulată conform art. 71 lit. b al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziții publice, secțiunea 7, p. 150 lit. 1 al HG nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Procedura se petrece repetat.
Data:
2 mai 2019, 09:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Unde putem gasi caietul de sarcini cu codurile specificate pt fiecare lucrare?
Răspuns (2 mai 2019, 10:12):
https://achizitii.md/ro/public/tender/21007506 - sînt atașate 3 documente - DUAE, Documentație standart, invitația de participare - în invitație de participare găsiți lista cantităților de lucrări cu norme și simboluri.
Data:
2 mai 2019, 09:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
La procedura trecuta ati atasat anuntul fara coduri.
Răspuns (2 mai 2019, 10:18):
Bună ziua! La procedura inițială la 02.04.2019 ora 20.25 au fost solicitate clarificări cu solicitarea simbolurilor, la 03.04.2019 ora 11.29 a fost plasat invitașia de participare, în care au fost adăugat codurile pentru fiecare poziție.
Data:
2 mai 2019, 09:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Si totusi procedura 21006750 are status: Ofertele au fost revizuite, nu sta statutul anulat!
Răspuns (2 mai 2019, 10:20):
Anularea procedurii în soft este posibil doar în perioada de clarificări. Procedura pare nefinisată, dar ține de aspect tehnic al softului pe care nu îl putem modifica.
Data:
2 mai 2019, 12:21
Subiectul întrebării:
termenul de valabilitate a contractului
Întrebare:
Termenul de executare a lucrarilor este de 90 zile, dar valabilitatea contractului e 31.12.2020 care e motivul
Răspuns (2 mai 2019, 13:31):
ÎN ATENȚIA OFERTANȚILOR! Pentru anul bugetal 2019 sînt planificate pentru lucrări de amenajare a parcului 2078 mii lei. Diferența între valoarea contractului încheiat și suma planificată în buget va fi acoperită din veniturile suplimentare acumulate pe parcursul anului sau din alte surse. Din acest motiv termenul de valabilitate a contractului a fost extins.
Data:
4 mai 2019, 10:18
Subiectul întrebării:
Garanție
Întrebare:
Buna ziua. Am o intrebare vizavi de garanția pentru lucrările executate, citi ani se cer?
Răspuns (7 mai 2019, 09:01):
garanția pentru lucrările executate - 12 luni.
Data:
8 mai 2019, 12:29
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Buna ziua, am putea afla ce fel de experienta similara este necesara la licitatia data? Si citi ani de activitate in domeniu?
Răspuns (9 mai 2019, 11:42):
Bună ziua! În anunțul de participare și în documentația standart anexată nu este indicat ani minim de activitate, deci experiența similară nu se solicită.
Data:
9 mai 2019, 14:56
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Buna ziua!Cer scuze in documentatia standart se solicita 75% din viitorul cotract si informatie pentru ultimii 3 ani.?
Răspuns (10 mai 2019, 11:53):
ne cerem scuze pentru răspunsul incomplect la întrebarea precedentă. CONFORM P. 16.1 AL DOCUMENTAȚIEI STANDART OFERTANTUL VA DISPUNE DE UN NIVEL MINIM DE EXPERIENȚĂ PENTRU A SE CALIFICA CERINȚELOR DE ÎNDEPLINIRE A CONTRACTULUI, ANUME EXECUTAREA ÎN UTIMII 5 ANI CEL PUȚIN UNUI CONTRACT CU O VALOARE NU MAI MICĂ DE 75% DIN VALOAREA VIITORULUI CONTRACT, CONFIRMAT PRIN PREZENTAREA CONTRACTULUI DE ANTREPRIZĂ SAU SUBANTREPRIZĂ, PRECUM ȘI PRIN PROCESUL-VERBAL DE RECEPȚIE LA TERMINAREA LUCRĂRILOR sau VALOAREA CUMULATĂ A TUTUROR CONTRACTELOR EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE SĂ FIE EGALĂ SAU MAI MARE DECÎT VALOAREA VIITORULUI CONTRACT.
Data:
11 mai 2019, 10:25
Subiectul întrebării:
iluminatul exterior
Întrebare:
la caietul de sarcine pe Iluminarea exterioara avem de instalat 690 m de cablu din deviz reiesa ca avem console pentru 30 piloni si fundatie, iar pilonii nu sunt inclusi. Puteti sa ne spuneti daca sunt pilonii existenti,daca nu de ce marca sau tip doriti sa instalati???
Răspuns (13 mai 2019, 09:13):
Procurarea pilonilor adăugător nu este necesară, decît consolele indicate în caietul de sarcini. Dacă aveți nevoie să studiați adăugător proiectul puteți să Vă adresați la adresa or. Fălești str. Ștefan cel Mare 83 et 3 b. 4.
Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești
Data:
13 mai 2019, 15:31
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
va rugam frumos sa publicati caietul de sarcini corect,
Răspuns (14 mai 2019, 10:22):
Va rugăm să formulați mai clar întrebarea.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK