1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2019 12:18
până la 27.04.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.04.2019 17:00
până la 03.05.2019 17:00
3
Licitaţie
de la 07.05.2019 15:00
până la 07.05.2019 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2019, 12:18 - 27 apr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 apr 2019, 17:00 - 3 mai 2019, 17:00
Începutul licitației: 7 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparație și deservire tehnică a unităților de transport de serviciu.Notă: Participantul va include în prețul serviciilor și lista prețurilor pieselor de schimb noi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciuperca Dorina
Telefonul de contact
255-132
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2019, 11:25
Data ultimilor modificări
22 apr 2019, 13:05
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21007473
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
6 mai 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație și deservire tehnică a unităților de transport de serviciu CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația atandard reparație auto 2019.docx
Documentele la ofertă
22.04.19 12:18
2 caietul de sarcini reparația mai 2019 (2).doc
Documentele la ofertă
22.04.19 12:18
anunț de participare- reparație auto 2019.docx
Documentele la ofertă
22.04.19 12:18
duae- reparația auto 2019.docx
Documentele la ofertă
22.04.19 12:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Autoprogresiv-Service

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru pentru achizi'ii din data de 13.05.2019 a decis de a determina ]nving[toare oferta cu cel mai mic pre' oferit.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC-Hermes

Preţul ofertei: 828 919 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări