1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2019 09:54
până la 05.05.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2019 10:00
până la 17.05.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 080 037,99 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2019, 9:54 - 5 mai 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2019, 10:00 - 17 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Schimbarea sistemului de încălzire la Liceul Teoretic ,,Sireți” din s. Sireți, r-nul Strășeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2019, 9:48
Data ultimilor modificări
2 mai 2019, 14:38
Valoarea estimată (fără TVA)
1 080 037,99 MDL
Achizitii.md ID
21007467
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3731, MOLDOVA, Străşeni, s.Sireţi, Liceul Teoretic ,,Sireți” din s. Sireți, r-nul Strășeni
Durata contractului
18 mai 2019 14:37 - 31 aug 2019 14:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Schimbarea sistemului de încălzire la Liceul Teoretic ,,Sireți” din s. Sireți, r-nul Strășeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.04.19 09:54
duae.docx
Documentele la ofertă
22.04.19 09:54
anunt_de_participare-semnat.pdf anunt_de_participare-semnat.pdf
tenderNotice
25.04.19 11:49
documentatia_standard_lucrari.mod.docx
Documentele la ofertă
2.05.19 14:38
lista cantitati siret.incalzire.rtf
Documentele la ofertă
2.05.19 14:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CHINTAMIH

Preţul ofertei: 691 239,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Efect gas SRL

Preţul ofertei: 745 281,55 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

protehservice

Preţul ofertei: 761 362,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei nr. 09 din 16.07.2019 a grupului de lucru pentru achiziții publice din cadrul Aparatului președintelui raionului Strășeni
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SC "Prestigiu - AZ" SRL

Preţul ofertei: 842 617,07 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

FCP SOLDI SRL

Preţul ofertei: 920 003,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Schimbarea sistemului de încălzire la Liceul Teoretic ,,Sireți” din s. Sireți, r-nul Strășeni
Data:
26 apr 2019, 14:15
Subiectul întrebării:
Marca produselor
Întrebare:
Buna ziua, in Lista cu cantitaţile de lucrări ati indicat marca produselor solicitate. Va rugam mult sa faceti modificari in caietul de sarcini si sa excludeti aceste denumiri de marci.
Răspuns (2 mai 2019, 14:35):
Lista cu cantități de lucrări este elaborat în baza proiectului de execuție, conform desenelor de execuție, de către proiectant. La solicitarea D-vstră documentele de atribuire au fost reexaminate și în colaborare cu proiectantul, lista cu cantități de lucrări a fost modificate. Recomandăm să luați cunoștință.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări