1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2019 16:56
până la 07.05.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.05.2019 17:00
până la 14.05.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 616 413,78 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2019, 16:56 - 7 mai 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2019, 17:00 - 14 mai 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea acoperișului IMSP,,Centrul de sănătate Strășeni” din mun. Strășeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2019, 16:56
Data ultimilor modificări
25 apr 2019, 13:48
Achizitii.md ID
21007455
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.04.19 16:56
duae.docx
Documentele la ofertă
22.04.19 08:12
documentatia_standard_lucrari.pdf documentatia_standard_lucrari.pdf
Documentele la ofertă
25.04.19 13:48
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
25.04.19 13:48
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
25.04.19 13:48
Renovarea acoperișului IMSP,,Centrul de sănătate Strășeni” din mun. Strășeni
Data:
19 apr 2019, 16:59
Subiectul întrebării:
deviz si caiet de sarcini
Întrebare:
nu gasesc caietul de sarcini
Răspuns (19 apr 2019, 17:13):
Recomandăm să examinați mai atent toate documentarele achiziției.
Data:
24 apr 2019, 14:49
Subiectul întrebării:
documentele procedurii de achizitie
Întrebare:
Buna ziua! Spuneti va rog ce aveti in vedere prin Schema de încadrare și salarizare a personaluilui angajat? Nu este suficient formularul F.3.12 privind personalul angajat si certificatele de atestare profesionala? Va multumesc!
Răspuns (25 apr 2019, 10:40):
Formularul (F3.12) este pentru personalului ingineresc și administrativ, iar schema de încadrare a personalului de specialitate în întreprindere, care se propune pentru executarea contractului atribuit, se prezintă în forma de tabelă, care va conține următoarea informație: 1. Numele, prenumele angajatului. 2.Funcția deținută. 3. Studii de specialitate/gradul de calificare. 4.Vechumea în muncă. 5.Numărul certificatului de atestare. 6.Salariul lunar, conform ordinului pe întreprindere.
Data:
24 apr 2019, 15:58
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Poziția 40 CE31C - Denumirea lucrărilor este greșită.
Răspuns (25 apr 2019, 10:59):
Lista cu cantități de lucrări (deviz), este elaborat în baza proiectului de execuție, conform desenelor de execuție de către proiectant, poziția 40 reflectă lucrarea la streșenul acoperișului.
Data:
25 apr 2019, 11:24
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm, să vă uitați în Secțiunea 2. Formularul de deviz Nr.1 - Lista cu cantitățile de lucrări prezentată de către Dvs. pe platformă Poziția 40 este relatată astfel 40 CE31C !!! WARTO#Ж POLA UTRACONA W WYNIKU USZKODZENIA !!!
Răspuns (25 apr 2019, 13:53):
Documentele de atribuire au fost modificate, recomandăm să examinați.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.