1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2019 14:40
până la 28.04.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2019 17:00
până la 07.05.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 162 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2019, 14:40 - 28 apr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2019, 17:00 - 7 mai 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cod CPV: 48200000-0
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 apr 2019, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
162 500 MDL
Achizitii.md ID
21007422
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
21 mai 2019 03:00 - 20 iul 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluția centralizată de evidență a activelor centrelor de date CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard_bunuri
Documentele la ofertă
Documentația standard
19.04.19 14:40
Anunt de participare
tenderNotice
Anunț de participare
19.04.19 14:40
Anunt de intentie
Documentele la ofertă
Anunț de intenție
19.04.19 14:40
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
19.04.19 14:40
Documentele lotului
Caiet de sarcini _Lot 1
Caiet de sarcini pentru Lotul 1
19.04.19 14:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 144 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că a prezentat oferta în conformitate cu cerințele autorității contractante, fiind, totodată, unica ofertă pentru respectivul Lot.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări