1
Perioada de actualizare
de la 17.04.2019 16:40
până la 04.05.2019 11:51
2
Propunerea ofertelor
de la 04.05.2019 11:51
până la 14.05.2019 04:51
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 117 410 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2019, 16:40 - 4 mai 2019, 11:51
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mai 2019, 11:51 - 14 mai 2019, 4:51
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația și Resistematizarea încăperilor amplasate la etajul 1-2, inclusiv fațada (D+P+1E), din str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 26, mun. Chișinău”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.A.Russo,1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Guzun Ludmila
Telefonul de contact
069181339
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2019, 16:13
Data ultimilor modificări
17 apr 2019, 17:33
Valoarea estimată (fără TVA)
8 117 410 MDL
Achizitii.md ID
21007360
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.A.Russo,1
Durata contractului
20 mai 2019 16:38 - 21 oct 2019 16:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația și Resistematizarea încăperilor amplasate la etajul 1-2, inclusiv fațada (D+P+1E), din str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 26, mun. Chișinău” CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 6 006 883 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Reevaluarea ofertelor în rezultatul deciziei Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr03D-435-19 din 16 iulie 2019.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 6 220 642,57 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup

Preţul ofertei: 6 678 151 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 6 898 923,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Eurostil Construct

Preţul ofertei: 8 005 901,61 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Reparația și Resistematizarea încăperilor amplasate la etajul 1-2, inclusiv fațada (D+P+1E), din str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 26, mun. Chișinău”
Data:
2 mai 2019, 14:00
Subiectul întrebării:
Posibilitatea schimbarea Brand echipament
Întrebare:
Bun aziua! Conform Caietului de sarcini in compartimentul: "3.1. Conditionare", este mentionat echipamentul de la producatorul Daikin: Bloc exterior RXVRQ10 P; Bloc interior CTXS15K ; Bloc exterior RR 100 BV; Bloc exteriorRR 71 BV; Bloc interior FUQ 100 B8; Bloc interior FUQ 71 B8 si Conditioner ( split-sistema ) Emerson HPSE08/HPSC 08 . Intrebarea: Se permite de schimbat echipamentul menionat in caietul de sarcini al companiei DAIKIN si EMERSON cu echipanetul analogic dupa parametrii tehnici si calitate de la compania Mitsubishi Electric?
Răspuns (2 mai 2019, 14:48):
Se acceptă parametrii minimi tehnici si calitate prevăzuți.
Reparația și Resistematizarea încăperilor amplasate la etajul 1-2, inclusiv fațada (D+P+1E), din str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 26, mun. Chișinău”
Data:
3 mai 2019, 15:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Conform caietului de sarcini la compartimentul conditionare sunt enumerate urmatoarele pozitii: bloc exterior RR 100 BV - 10 kW * 2 buc = 20 kW si bloc inetrior FOQ 100D8 10kW*6 buc= 60 kW - mai trebue bloc exterior RR 100 BV in numar de 4 buc, iar la bloc exterior RR 71 BV - 8 kW * 1 buc = 8 kW si bloc inetrior FOQ 71D8 8kW*2 buc= 8 kW - mai trebue bloc exterior RR 71 BV *1 buc. Adica va aducem la cunostinta ca la blocurile interioare nu se ajung blocuri exterioare. Intrebarea: putem sa adaugam in oferta cantitatea necesara de blocuri exterioare? Multumesc anticipat
Răspuns (4 mai 2019, 11:29):
Referitor la clarificare va informam ca specificatia tehnica corespunde necesitatilor si nu este necesar de adaugat careva dispozitive suplimentare
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări