Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 146 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 apr 2019, 13:41 - 15 mai 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2019, 14:00 - 23 mai 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 4 Consumabile Lexmark
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
16 apr 2019, 13:26
Data ultimilor modificări
14 iun 2019, 15:13
Valoarea estimată (fără TVA)
146 500 MDL
Achizitii.md ID
21007318
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
18 iun 2019 13:34 - 30 dec 2019 13:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 4 Consumabile Lexmark CPV: 30125100-2 - Cartuşe de toner
Cantitatea: 74.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
16.04.19 13:41
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
16.04.19 13:41
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
16.04.19 13:41
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
16.04.19 13:41
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
16.04.19 13:41
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE.word
16.04.19 13:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 199 166,67 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări