Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 27 667 MDL
Perioada clarificărilor: 16 apr 2019, 11:47 - 21 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2019, 9:00 - 24 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: 25 apr 2019, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Set instrumente şi scule
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
16 apr 2019, 10:45
Data ultimilor modificări
27 mai 2019, 7:47
Valoarea estimată (fără TVA)
27 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
110,67 MDL
Achizitii.md ID
21007300
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos. Pietrarilor 3
Durata contractului
6 mai 2019 10:48 - 1 iul 2019 11:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Instrumente pentru lăcătuş. Instrumente pentru lăcătuş, scule 24 bucăţi (tip TK-Home Tool TK) sau echivalent CPV: 44500000-5 - Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi
Cantitatea: 32.0
Unități de măsură: Complet
2)
Denumirea
Instrumente pentru electrician. Instrumente pentru electrician (model tip 8000.11) sau echivalent CPV: 44500000-5 - Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard cop.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
16.04.19 11:47
fda scule si unelte.signed.pdf fda scule si unelte.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fişa de date a achiziţiei
16.04.19 11:47
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
16.04.19 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 44 564 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERMILION SRL

Preţul ofertei: 68 500 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări