Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2019, 11:08 - 21 apr 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2019, 15:00 - 10 mai 2019, 20:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Participanții la procedura de achiziție pot fi prestatorii de servicii de instruire și formare profesională, publici sau privați, autorizați în conformitate cu actele normative în vigoare, în domeniul prestării serviciilor de învățământ, educație, formare și dezvoltare profesională.
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.

Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:

1. Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale Nr. 181 din 25.07.2014 (Dispoziţii generale; Principii, reguli şi responsabilităţi; Bugetul public naţional; Procesul bugetar; Monitoringul financiar, Controlul financiar şi audilul public extern; Restricţii, penalităţi şi răspunderea juridică);
2. Legea cu privire la actele normative Nr. 100 din 22.12.2017 (Dispoziţii generale; Categoria actelor normative; Activitatea de legiferare; Structura şi conţinutul actului normativ; Intrarea în vigoare, înregistrarea, evidenţa şi sistematizarea actelor normative; Procedurile tehnice aplicabile actelor normative; Interpretarea actelor normative; Aplicarea în timp a actului normativ; Monitorizarea implementării prevederilor actelor normative şi reexaminarea actelor normative; Elaborarea actelor normative cu privire la încheierea, suspendarea, denunţarea sau stingerea tratatelor internaţionale);
3. Legea privind achiziţiile publice Nr. 13 1 din 03.07.2015 şi Regulamentele pe tipuri de proceduri de achiziţii (Dispoziţii generale; Reglementarea de stat a achiziţiilor publice; Participanţii la procedurile de achiziţie publică; Date de calificare şi criterii de atribuire; Publicitatea şi transparenţa; Cerinţele principale privind procedura de achiziţie publică; Procedurile de achiziţie publică; Derularea procedurii de achiziție publică; Contractul de achiziţii publice. Darea de seamă privind procedura de achiziţie publică. Conflictul de interese;
4. Soluţionarea litigiilor şi răspunderea juridică;
5. Codul muncii - prevederi generale privind retribuirea muncii; Prevederi de bază ale reglementării raporturilor de muncă şi a altor raporturi legate nemijlocit de acestea;
6. Cadrul normativ privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar: Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Legea nr.271/2018 pentru modificarea unor acte legislative - valorile de referinţă aplicabile la determinarea salariului de bază pentru luna decembrie 2018 (Art. XXIX.) şi Legea bugetului de stat - prin care se aprobă valoarea de referinţă aplicabilă pe anul respectiv; Hotărîrea Guvernului nr. 1231/2018 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”.Hotărîrea Guvernului nr. 1234/2018 „Privind condiţiile de salarizare a personalului din instituţiile de învăţămînt care funcţionează în regim de autogestiune financiar-economică”.
Cerințe față de ofertant:
- să elaboreze un test grilă de evaluare a cunoștințelor acumulate în cadrul cursului de instruire, format din 100 de întrebări tematice cu un singur răspuns corect;
- să pună la dispoziția Curții de Conturi setul de materiale teoretice și practice, precum și testul grilă și răspunsurile corecte în format electronic;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire.
Cerințe față de formatori:
- gradul științific deținut: doctor sau doctor habilitat în drept și/sau științe administrative;
- experiență profesională în domeniu: minim 5 ani
- experiență didactică: minim 3 ani.

Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri;
- teste grilă.

Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 100000 MDL
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Balmuș
Telefonul de contact
022266050
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2019, 10:15
Data ultimilor modificări
17 mai 2019, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21007249
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Durata contractului
13 mai 2019 18:00 - 30 dec 2019 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de formare profesională în domeniul drept şi administrare publică CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
Specificaţie tehnică
Documentul conține principalele cerințe înaintate față de obiectul achiziției, corepsunzătoare loturilor.
19.04.19 15:00
documentație standard.docx
Documentele la ofertă
19.04.19 15:00
duae_cerințele autorității contractante.pdf duae_cerințele autorității contractante.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European completat de către Autoritatea Contractantă.
19.04.19 15:00
duae pentru completare de către ofertanți.doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European (în format editabil) spre completare și prezentare de către ofertanți.
19.04.19 15:00
anunţul de participare.docx
tenderNotice
ANUNŢ DE PARTICIPARE privind achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților prin procedura de achiziție: COP
19.04.19 15:00
Documentele lotului
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
A se vedea specificațiile tehnice specifice lotului.
19.04.19 15:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări