Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2019, 14:44 - 3 mai 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2019, 14:00 - 7 mai 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2019, 14:29
Data ultimilor modificări
14 iun 2019, 11:30
Valoarea estimată (fără TVA)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21007195
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 iun 2019 14:41 - 30 dec 2019 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser (repetat) CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
12.04.19 14:44
documentatia standart .signed.pdf documentatia standart .signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
12.04.19 14:44
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
12.04.19 14:44
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
12.04.19 14:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 445 395,84 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări