Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2019, 12:00 - 22 apr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2019, 10:00 - 17 mai 2019, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Holter ECG
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gojan Grigore
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2019, 11:17
Data ultimilor modificări
1 iul 2019, 13:50
Valoarea estimată (fără TVA)
75 000 MDL
Achizitii.md ID
21007176
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Durata contractului
1 iun 2019 11:27 - 31 iul 2019 11:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Holter ECG CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Monitor Holter Tensiune arterială CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.04.19 12:00
documentatia_standard_echipamente_medicale.semnat.pdf documentatia_standard_echipamente_medicale.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
12.04.19 15:42
Documentele lotului
duae.doc
DUAE
12.04.19 12:00
documentatia_standard_echipamente_medicale.semnat.pdf
Documentația Standard
12.04.19 15:42
anunt_de_participare_achizitia_echipamentului_medical.semnat.pdf
Anunț de participare
12.04.19 15:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Polisano Prim

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 60 300 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde documentatiei de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„EUROCONSTANT MED” SRL

Preţul ofertei: 65 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 75 950 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări