Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 235 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2019, 11:57 - 14 apr 2019, 9:02
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2019, 9:02 - 17 apr 2019, 9:02
Începutul licitației: 18 apr 2019, 14:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

MotherBoard: LGA1151, Dual, DDR4 2133MHz, PCI-E 3.0/2.0x16, DVI-D/RGB/HDMI, USB 3.0, SATA 6Gb/s, SB 8-ch, GigabitLAN; CPU: 3.3GHz (DMI5GT/s,3MB, SI 150, 22nm,53W,Integrated HD Graphics )Tray; COOLER: CoolerS1155,S1156,S775 "CK- 11509"(26.8dBA,2200RPM,38.62 CFMAirflow, upto 65W); RAM: 4Gb, DDR4-2133MHz, CL10, 1.5V; -411 HDD: 3.5" HDD 500GB-SATA-32MB;CASE: ATX 500W, Front 2xUSB, Audio, Black Keyboard USB rus/rom Standard 301; Mouse USB
Monitor: 21.5" TFT LED, WIDE 16:9, 5ms,Static Contrast 600:1, Mega DCR,H:30-83kHz, V:56-76Hz, / 1920x1080 FullHD
Surge Protector 3m, 5 Sockets
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Svitic
Telefonul de contact
068601076
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 10:38
Data ultimilor modificări
21 mai 2019, 9:48
Valoarea estimată (fără TVA)
235 833,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 358,33 MDL
Achizitii.md ID
21007021
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
19 apr 2019 11:01 - 30 dec 2019 11:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computer CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model .doc
Model de сontract
9.04.19 11:57
duae.doc
Documentele la ofertă
11.04.19 10:22
anunț de participare (1).docx
Documentele la ofertă
11.04.19 12:47
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Documentele la ofertă
11.04.19 12:47
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
12.04.19 09:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 207 200 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 213 640 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către instituție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

AV-MACROCOM

Preţul ofertei: 215 990 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări