Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 5 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2019, 11:57 - 14 apr 2019, 9:02
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2019, 9:02 - 17 apr 2019, 9:02
Începutul licitației: 18 apr 2019, 14:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartușe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Svitic
Telefonul de contact
068601076
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 10:38
Data ultimilor modificări
21 mai 2019, 9:48
Valoarea estimată (fără TVA)
5 833,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
58,33 MDL
Achizitii.md ID
21007021
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
19 apr 2019 11:01 - 30 dec 2019 11:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 38.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model .doc
Model de сontract
9.04.19 11:57
duae.doc
Documentele la ofertă
11.04.19 10:22
anunț de participare (1).docx
Documentele la ofertă
11.04.19 12:47
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Documentele la ofertă
11.04.19 12:47
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
12.04.19 09:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 4 780 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 4 842,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către instituție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări