1
Perioada de actualizare
de la 05.04.2019 16:22
până la 10.04.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2019 13:00
până la 13.04.2019 13:00
3
Licitaţie
de la 15.04.2019 15:37
până la 15.04.2019 15:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 78 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 apr 2019, 16:22 - 10 apr 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2019, 13:00 - 13 apr 2019, 13:00
Începutul licitației: 15 apr 2019, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimante laser- Vezi Anexa 3.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agache Dumitru
Telefonul de contact
022-22-55-04; 069312103
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2019, 15:51
Data ultimilor modificări
9 apr 2019, 9:08
Valoarea estimată (fără TVA)
78 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
780 MDL
Achizitii.md ID
21006950
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Durata contractului
29 apr 2019 16:05 - 31 mai 2019 16:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimante laser. CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.
5.04.19 16:22
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Invitația de participare
5.04.19 16:22
Documentația standart COP- Bunuri.signed.pdf Documentația standart COP- Bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart COP- Bunuri.
5.04.19 16:22
Documentele lotului
Anexa 3-caiet de sarcini imprimante laser..signed.pdf
Anexa 3-caiet de sarcini imprimante laser.
5.04.19 16:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 64 387,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este admisibilă și corespunde cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 65 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Xpert PC

Preţul ofertei: 73 980 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

"VAD" SRL

Preţul ofertei: 77 187,45 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Imprimante laser
Data:
9 apr 2019, 09:08
Subiectul întrebării:
Consumabile Imprimante
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati, cite cartuse trebuie sa fie livrate in complect cu imprimanta: 2 bucati inclusiv cel standart din imprimanta sau 3 bucati - total?
Răspuns (9 apr 2019, 11:52):
Bună ziua!!! Conform caietului de sarcini este solicitat: Cartuşe de rezervă: 2 bucăti pentru fiecare imprimantă( se acceptă și compatibile), plus cel standart din imprimantă, total 3 bucăți.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări