Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 582 MDL
Perioada clarificărilor: 5 apr 2019, 14:51 - 19 apr 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2019, 12:00 - 26 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul Nr.25
Instituția preșcolară nr. 6
Dulap
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 mai 2019, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
2 582 MDL
Achizitii.md ID
21006914
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
1 mai 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap cu 4 ușiCaractreistici generale:Vitrină tradițională bucuspidă cu sticlă – în partea de sus și în partea de jos are compartiment închis cu uși batante.Material- PAL melaminat 18 mmCuloarea: bej, cafeniuDimensiuni: 802x403x1816(380) CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standard bunuri LP
Documentele la ofertă
54 file
5.04.19 14:51
anunt_de_participare -mobila
tenderNotice
9 file
5.04.19 14:51
DUAE mobila
Documentele la ofertă
13 file
5.04.19 14:51
Lista instituțiilor (1)
Documentele la ofertă
1 filă
5.04.19 14:51
modificat - anunt_de_participare -mobila
tenderNotice
s-a adăugat p.16 la cerințe
16.04.19 16:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPC ICAM

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 11 020 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-28/2019 din 13.05.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic SA ”IPC ICAM” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări