Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2019, 12:39 - 22 apr 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2019, 12:00 - 2 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: 3 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procurarea aparatului
UZI-ecograf multidisciplinar pentru Instituția Publică Medico-Sanitară Centrul de Sănătate Strășeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2019, 11:39
Data ultimilor modificări
30 mai 2019, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
750 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
22 500 MDL
Achizitii.md ID
21006874
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Ștefan cel Mare, 105
Durata contractului
4 mai 2019 08:00 - 30 iun 2019 08:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Procurarea aparatului UZI-ecograf multidisciplinar pentru Instituția Publică Medico-Sanitară Centrul de Sănătate Strășeni CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
8.04.19 12:00
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
8.04.19 12:00
documentatia_standard_bunuri-2.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri-2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
8.04.19 12:00
documentatia_standard_bunuri-2.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri-2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
8.04.19 12:00
anunt_de_participare-2.semnat.pdf anunt_de_participare-2.semnat.pdf
tenderNotice
8.04.19 12:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 642 500 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Dutchmed-M SRL

Preţul ofertei: 643 400 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări