1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2019 10:43
până la 08.04.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2019 10:00
până la 15.04.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 16.04.2019 10:00
până la 16.04.2019 10:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 375 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2019, 10:43 - 8 apr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2019, 10:00 - 15 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: 16 apr 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Suport rotativ pentru accesorii din plastic culoarea negru diametru min 10cm, min 10 secţii (compartimente). Îndeplinirea cerințelor Anexa 1.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 apr 2019, 14:54
Valoarea estimată (fără TVA)
4 375 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
40 MDL
Achizitii.md ID
21006815
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Depozitul CNAS mun Chișinău str Gh Tudor nr 3
Durata contractului
23 apr 2019 03:00 - 24 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Suport rotativ pentru pixuri CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ANUNT DE PARTICIPARE rechezite de birou-converted (2).semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
3.04.19 10:43
DUAE rechizite de birou CNAS 2019-converted.semnat
Criterii de eligibilitate
DUAE
3.04.19 10:43
documentatia_standard_cop rechizita de birou 2019 03.03-converted (1).semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
3.04.19 10:43
ANUNT DE PARTICIPARE rechezite de birou-converted (3).semnat
tenderNotice
Abnunț invitația modificat conform solicitărilor AAP
5.04.19 14:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 5 002,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: La lotul 23 operatorii economici P.P SRL ”Oficiu Service” și SRL ”RADOP-OPT” a prezentat suport rotativ cu accesorii care impune necesitatea achitării unui preț majorat pentru rechezitele incluse de calitatea joasă, precum în caietul de sarcini a fost solicitat doar suport rotativ. Astfel grupul de lucru a hotorît să descalifice acestea oferte la lotul 23.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Preţul ofertei: 6 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: La lotul 23 operatorii economici P.P SRL ”Oficiu Service” și SRL ”RADOP-OPT” a prezentat suport rotativ cu accesorii care impune necesitatea achitării unui preț majorat pentru rechezitele incluse de calitatea joasă, precum în caietul de sarcini a fost solicitat doar suport rotativ. Astfel grupul de lucru a hotorît să descalifice acestea oferte la lotul 23.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări