1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2019 09:41
până la 18.04.2019 09:35
2
Propunerea ofertelor
de la 18.04.2019 09:35
până la 29.04.2019 09:35
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 600 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2019, 9:41 - 18 apr 2019, 9:35
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2019, 9:35 - 29 apr 2019, 9:35
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Manșetă reutilizabilă (nou născuți) prematur +furtun de interconexiune compatibil cu monitor de pacient JR 2000 D
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ursu Victor
Telefonul de contact
022354790
Datele achizitiei
Data publicării
2 apr 2019, 15:00
Data ultimilor modificări
5 apr 2019, 16:26
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21006804
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
25 apr 2019 15:33 - 30 dec 2019 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Manșetă reutilizabilă (nou născuți) prematur +furtun de interconexiune compatibil cu monitor de pacient JR 2000 D CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
3.04.19 09:41
anunt de participare (2).docx
Documentele la ofertă
3.04.19 09:41
duae (16).doc
Documentele la ofertă
3.04.19 09:41
anexa 1 instrumentariu.pdf anexa 1 instrumentariu.pdf
Documentele la ofertă
5.04.19 09:26
duae (16).doc
Documentele la ofertă
5.04.19 16:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 1 348 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 2 320 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări