Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2019, 13:35 - 3 apr 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2019, 14:00 - 11 apr 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2019, 16:29
Data ultimilor modificări
22 apr 2019, 14:28
Valoarea estimată (fără TVA)
750 000 MDL
Achizitii.md ID
21006682
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
29 apr 2019 13:34 - 30 dec 2019 13:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a acoperişului, încăperilor și amenajarea clădirii DIEP a Agenției Servicii Publice, mun. Chișinău, str. M. Viteazul, 11/1 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart lucrari.signed.pdf documentatia standart lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
29.03.19 13:35
documentatia standart lucrari.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
29.03.19 13:35
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
29.03.19 13:35
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
29.03.19 13:35
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
29.03.19 13:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

StroyEnergoGrup SRL

Preţul ofertei: 556 833,43 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„Con Pro Design”

Preţul ofertei: 561 918,63 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

„Caves Grup”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 641 283,09 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări