1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2019 14:10
până la 03.04.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2019 11:00
până la 09.04.2019 11:00
3
Licitaţie
de la 10.04.2019 15:00
până la 10.04.2019 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 140 254 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2019, 14:10 - 3 apr 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2019, 11:00 - 9 apr 2019, 11:00
Începutul licitației: 10 apr 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou și produse de papetărie. Evaluarea va fi efectuata pe poziții conform criteriului cel mai mic preț și corespunderea cerințelor solicitate conform Anexei nr. 1 - Lista pozițiilor. La solicitarea autoritații contractante, operatorii economici vor prezenta mostre în termen de cel mult 5 zile de la solicitare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 mart 2019, 18:02
Valoarea estimată (fără TVA)
140 254 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 402 MDL
Achizitii.md ID
21006659
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP CNAMUP
Durata contractului
15 apr 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou și produse de papetărie CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 1
Criterii de evaluare
-
28.03.19 14:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Preţul ofertei: 88 956 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 94 152,92 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 106 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Preț mare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 120 872,59 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pret mare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
28 mart 2019, 18:02
Subiectul întrebării:
оценка
Întrebare:
добрый день, Вы пишите что, Evaluarea va fi efectuata pe poziții conform criteriului cel mai mic preț și corespunderea cerințelor solicitate conform Anexei nr. 1, однако вы загружаете один общий список. Вам необходимо разделить список по лотам и загрузить его на сайт. Это в случае, если будет аукцион
Răspuns (29 mart 2019, 09:08):
Operatorii economici participa cu pozitiile care corespund cerintelor solicitate la cel mai mic pret.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
28 mart 2019, 18:03
Subiectul întrebării:
вопрос по срокам поставки
Întrebare:
какие будут сроки поставки?
Răspuns (29 mart 2019, 08:55):
Livrarea se va efectua trimestrial la comanda beneficiarului conform necesitatilor.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
28 mart 2019, 18:03
Subiectul întrebării:
вопрос по документам
Întrebare:
Какие документы, кроме предложения, необходимо загрузить?
Răspuns (29 mart 2019, 08:55):
Ofertanții vor prezenta oferta financiară și oferta tehnică, cu descrierea produselor ofertate.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
29 mart 2019, 12:09
Subiectul întrebării:
evaluare
Întrebare:
Buza ziua, evaluarea fa vi pe lot intreg - corect ?
Răspuns (29 mart 2019, 13:51):
Buna ziua, Evaluarea va fi efectuata pe pozitii. Avind in vedere ca achizitiile de valoare mica nu cad sub incidenta legii nr, 131 din 03.07.2015 privind achizitiile publice, platforma, in cazul dat, ese folosita ca modalitate de a solicita ofertele operatorilor economici. O zi buna!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări