Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 995 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2019, 20:21 - 8 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2019, 9:00 - 16 apr 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gorbulea Eugeniu
Telefonul de contact
068688000
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2019, 20:14
Data ultimilor modificări
24 apr 2019, 14:04
Valoarea estimată (fără TVA)
995 000 MDL
Achizitii.md ID
21006603
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Durata contractului
27 apr 2019 18:00 - 27 aug 2019 20:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
! duae minimalizat nr4.doc
Documentele la ofertă
DUAE
2.04.19 09:21
! documentatia standard lucrari_servicii nr2 redactat.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
5.04.19 11:11
Documentele lotului
ferestre.jpg
Dimensiunile ferestrelor.
2.04.19 09:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Candidus SRL

Preţul ofertei: 845 749,13 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.C. SELINIC - CONS S.R.L.

Preţul ofertei: 992 797,95 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări