Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 258 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2019, 12:45 - 11 apr 2019, 13:56
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2019, 13:56 - 23 apr 2019, 13:56
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amestecuri lactate adaptate (uscate) 0-6 luni, -1080kg
Amestecuri lactate adaptate ( uscate) 6 – 12 luni-1944kg
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2019, 12:33
Data ultimilor modificări
15 mai 2019, 14:54
Valoarea estimată (fără TVA)
258 000 MDL
Achizitii.md ID
21006581
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
19 apr 2019 12:40 - 30 dec 2019 12:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse lactate pentru copiii primului an de viață CPV: 15511700-0 - Lapte praf
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentaţia standart.docx
Documentele la ofertă
26.03.19 12:45
duae.doc
Documentele la ofertă
26.03.19 12:45
modificare la anunțul de participare.pdf modificare la anunțul de participare.pdf
tenderNotice
1.04.19 15:29
formulare f4.1 f4.2 din cap iv- documentatia standard.docx
Specificaţie tehnică
1.04.19 15:29
modificare la anunțul de participare p.11 și p.18.pdf modificare la anunțul de participare p.11 și p.18.pdf
tenderNotice
Modificare la anunțul de participare În conformitate cu cererea SRL ”Hendrix Bail”, privind clarificarea documentației de atribuire nr.50 din 04.04.2019 se efectuiază cu modificările anexate
5.04.19 10:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 245 972,16 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: oferta cu cel mai mic preț, conform cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FET-AT

Preţul ofertei: 250 992 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Sales House Hendrix Bail

Preţul ofertei: 329 162 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Produse lactate pentru copiii primului an de viață
Data:
5 apr 2019, 10:45
Subiectul întrebării:
Clariificare
Întrebare:
Este obligatorie distributia produselor lactate pentru copiii primului an de viata prin intermediul farmaciei sau este posibila distribuirea acestora prin locurile de vinzare a unitatilor comerciale?
Răspuns (9 apr 2019, 13:56):
Modificare la anunțul de participare publicată la data 05.04.2019 ora 10:36. În conformitate cu cererea SRL ”Hendrix Bail”, privind clarificarea documentației de atribuire nr.50 din 04.04.2019 se efectuiază următoarele modificări: p.11 Termenii şi condiţiile de livrare/prestare/executare solicitaţi: se efectuează pe măsura înaintării solicitărilor de către Cumpărător, în baza listelor prezentate Vînzătorului, în incinta farmaciei/magazinului specializat ________________. Eliberarea amestecurilor uscate către consumatori se efectuiază în baza reţetelor eliberate de medicul de familie, cu parafa medicului şi a instituţiei medicale , conform necesităţilor şi posibilităţilor reale ale Cumpărătorului pe parcursul anului 2019. p.18 Condiţii speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicaţi după caz): Vînzătorul prin intermediul terţului-filiala farmaceutică /magazinului specializat , în baza contractului bilateral, se obligă să asigure livrarea succesivă a bunurilor, pe măsura înaintării solicitărilor de către Cumpărător , în baza listelor prezentate Vînzătorului, cu păstrarea şi eliberarea către consumatori a amestecurilor lactate pentru copiii primului an de viaţă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări