Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
120 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mart 2019, 15:47 - 26 mart 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 mart 2019, 16:00 - 29 mart 2019, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Calculator de birou asamblat 6 unităţi, cu specificaţia tehnică
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procesul-verbal nr. 4 IGFPP/19
al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii
al Institutului de Genetică, Fiziologie și Protecție a Plantelor
mun. Chişinău, str. Pădurii 20 05.04.2019
Au fost prezenţi la şedinţă:
Preşedintele comisiei:
- Larisa ANDRONIC – directorul institutului, dr.
Membrii comisiei:
Vladimir TODIRAŞ – director adjunct pentru activitate ştiinţifică;
Ion BÎCEC - director adjunct pentru activitate administrativă
Svetlana SÎCI - economist şef ,
Galina Ungurean - contabil şef
Invitaţi:
Dumitru JELEV – Inginer superior, dr. şt.
ORDINEA DE ZI:
Examinarea ofertelor de preţ prezentate în baza INVITAŢII PUBLICE din 01.04.2019 pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou .
S-A EXAMINAT:
Grup de lucru a examinat ofertele de preţuri pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou prezentate de „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA).
S-A DECIS:
Grup de lucru propune respingere ofertelor de preţuri prezentate de către „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA) pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou, din motivul nerespectării specificaţiilor tehnice indicate în caietul de sarcini a IGFPP.
1. Larisa ANDRONIC _______________
2. Vladimir TODIRAŞ ________________
3. Svetlana SÎCI _______________
4. Galina Ungureanu _______________
5. Ion BÎCEC _______________
6. Dumitru JELEV _______________
al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii
al Institutului de Genetică, Fiziologie și Protecție a Plantelor
mun. Chişinău, str. Pădurii 20 05.04.2019
Au fost prezenţi la şedinţă:
Preşedintele comisiei:
- Larisa ANDRONIC – directorul institutului, dr.
Membrii comisiei:
Vladimir TODIRAŞ – director adjunct pentru activitate ştiinţifică;
Ion BÎCEC - director adjunct pentru activitate administrativă
Svetlana SÎCI - economist şef ,
Galina Ungurean - contabil şef
Invitaţi:
Dumitru JELEV – Inginer superior, dr. şt.
ORDINEA DE ZI:
Examinarea ofertelor de preţ prezentate în baza INVITAŢII PUBLICE din 01.04.2019 pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou .
S-A EXAMINAT:
Grup de lucru a examinat ofertele de preţuri pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou prezentate de „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA).
S-A DECIS:
Grup de lucru propune respingere ofertelor de preţuri prezentate de către „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA) pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou, din motivul nerespectării specificaţiilor tehnice indicate în caietul de sarcini a IGFPP.
1. Larisa ANDRONIC _______________
2. Vladimir TODIRAŞ ________________
3. Svetlana SÎCI _______________
4. Galina Ungureanu _______________
5. Ion BÎCEC _______________
6. Dumitru JELEV _______________
Data anulării
5 apr 2019, 12:55
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2002, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Padurii 20
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 15:47
Data ultimilor modificări
5 apr 2019, 12:55
Achizitii.md ID
21006435
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Calculator de birou asamblat 6 unităţi, cu diferite specificaţii tehnice
Buget: 120000.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK