Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 185 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2019, 18:18 - 1 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2019, 9:00 - 22 apr 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

model aprobat PF, descrierea prezentată în anexa nr. 17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Iovu
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 10:58
Data ultimilor modificări
4 iun 2019, 13:46
Valoarea estimată (fără TVA)
185 000 MDL
Achizitii.md ID
21006421
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
1 mai 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scurtă reflectoare CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 440.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Vestă reflectoare CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
graficul livrarii.docx
Documentele la ofertă
21.03.19 18:18
duae.doc
Documentele la ofertă
21.03.19 18:18
specificatie tehnica.docx
Specificaţie tehnică
21.03.19 18:18
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
21.03.19 18:18
documentatia_standard_bunuri echipament.docx
Documentele la ofertă
28.03.19 09:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RUDITIM

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 180 200 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări