1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2019 11:32
până la 26.03.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2019 12:00
până la 05.04.2019 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 1 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2019, 11:32 - 26 mart 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2019, 12:00 - 5 apr 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia sediului: mun.Chisinau, bd. Stefan cel Mare și Sfânt, 162, et. 10

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciudin Alexandru
Telefonul de contact
022310012
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 11:32
Data ultimilor modificări
7 mai 2019, 14:57
Achizitii.md ID
21006420
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 001.pdf anunt de participare 001.pdf
Documentele la ofertă
21.03.19 11:32
documentația standard.doc
Documentele la ofertă
21.03.19 11:32
duae.doc
tenderNotice
21.03.19 14:20
Data:
25 mart 2019, 11:36
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Declarații de conformitate pentru aparatele de iluminat Fișe tehnice pentru aparatele de iluminat cu LED–uri Rapoarte de testare fotometrică emise de un laborator acreditat EA-MLA sau EA-BLA Fișiere de calculi luminotehnice (folosind programe independente de calcul lumitehnice: DIALUX, RELUX, etc) - este necesar de prezentat la participare sau la prima solicitare a Beneficiarului
Răspuns (25 mart 2019, 15:36):
Fișierele de calcul luminotehnice în format ltd trebuie de transmis pe adresa de email: info@aee.md sau office@aee.md, iar în format pdf, urmează a fi prezentate (încărcate) cu oferta și celelalte acte indicate în condițiile de participare.
Data:
25 mart 2019, 12:47
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Este necesar de incarcat toate formularele sau este de ajuns DUAE
Răspuns (25 mart 2019, 15:39):
Toate actele (formularele), indicate în condițiile de participare urmează a fi prezentate (încărcate) în format electronic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.