Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 21 548,80 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2019, 10:51 - 26 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2019, 10:00 - 1 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Agende A5 nedatate pentru planificare zillnică.Coperta monohromă,realizată din material imitație piele, format : 14x20,5 cm, culoarea (negru/albsatru/verde)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Andros
Telefonul de contact
022-294726
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 8:00
Data ultimilor modificări
10 apr 2019, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
21 548,80 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21006408
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
3 apr 2019 03:00 - 3 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 104.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 146.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 84.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 345.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 27.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 142.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae rechizite.doc
Documentele la ofertă
21.03.19 10:51
documentatia_standard_rechizite.docx
Documentele la ofertă
21.03.19 10:51
important.docx
Clarificări pentru participanți
21.03.19 13:55
anunț de participare rechizite 1.pdf anunț de participare rechizite 1.pdf
Documentele la ofertă
21.03.19 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 10 962,74 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: oferta corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări