Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2019, 14:02 - 25 mart 2019, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 13:30 - 28 mart 2019, 14:00
Începutul licitației: 29 mart 2019, 11:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Caiet/carnet, registru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2019, 14:00
Data ultimilor modificări
22 apr 2019, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21006390
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
15 apr 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carnet A5 cu spirala, 40-50 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 230.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Registru A4 48 foi, pătrățele, coperta din carton CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Registru A4 96 foi, pătrățele, coperta din carton CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Caiet A5 12 foi, pătrățele CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 195.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
20.03.19 14:02
duae.doc
Documentele la ofertă
20.03.19 14:02
anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
20.03.19 14:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Preţul ofertei: 5 816 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 5 816,25 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări